Zeepketting

In opdracht heb ik deze zeepketting gemaakt. Met zoetwaterparels en Swaroski’s, dus het is wel een sjieke geworden. 😉

I made this soapchain with freshwater pearls and Swarovski. Tres chique. 😉

5 reacties op “Zeepketting

  1. inderdaad sjiek geworden!! Ik vind hem echt leuk zo helemaal wit maar tegelijk zoveel ‘uitstraling’ 😀

  2. Wauw! geweldig, zo’n zeepketting met parels en swarowski!! Echt supersjiek, en leuk als je iets anders wilt dan de rest.

  3. ik zou graag de werkbeschrijving voor de zeepketting aan vragen
    ik weet niet als ik hier goed bent maar dan hoor ik het wel
    alvast bedankt
    gr Janneke

  4. De ketting is mooi,ik wil het ook eens proberen maar hoe doe je dit en wat voor draad maak je ze,want hoor ook van met visdraad en andere zie ik weer ander draad.

    groetjes

  5. beste nicole,

    je maakt altijd supermooie dingen. kijk vaak even op je site. ben helemaal weg van de zeepketting. ben ook erg enthousiast erover en zou het graag zelf willen proberen.

    mag ik ook om de werkbeschrijving vragen en welke materialen je het beste kan gebruiken?

Geef een reactie

