Copics, stempels en een gestempelde mobielhanger

Allereerst een foto van de Copic’s die ik vorige week van vriendlief heb gehad… Daarnaast liggen de stempels die ik gisteren heb gekocht. 😀

First I want to show you a photo of the Copic Markers I got as a present from my boyfriend last week. Next to them the stamps I bought yesterday. 😀

Gisteren hebben we in mijn kralenkamertje ook nog een TL-lamp opgehangen met twee daglichtlampen, nu kan ik eindelijk ’s avonds ook nog wat doen met goed licht! 😀 Gisteravond heb ik daar gelijk maar gebruik van gemaakt en deze mobielhanger gemaakt. Gestempeld met mijn nieuwe stempels en ingekleurd met de Copic’s. Zo leuk om te doen! 😀

Last night we also installed a daylight lamp in my beading room, so finally I can work there in the evening, with some good light. 😀 Yesterday evening I took my chance and made this mobile, stamped with my new stamps and coloured with my Copic Markers. It’s a joy! 😀

Eén reactie op “Copics, stempels en een gestempelde mobielhanger

  1. Wat een prachtige kleurtjes ook zeg!! Ik heb al best veel gestempeld 😉 Vind het superleuk!!! Zo’n lamp met daglicht zou ik ook moeten hebben. Ik ga er eens naar op zoek op internet. Of ze ze ook voor een gewone lamp hebben. Veel plezier met je copic markers!

    Groetjes..

Geef een reactie

