Zoetwaterparelketting

Hehe… eindelijk heb ik weer tijd gehad om te kralen! Ik heb deze ketting voor mezelf gemaakt, van zoetwaterparels, Swarovski en zilver. Hij is een beetje asymmetrisch, wat ik wel leuk vind. (Maar niet tΓ© asymmetrisch, want daar houd ik niet van… ik heb hem dus ook een keer opnieuw gemaakt, ietsie meer symmetrisch, haha… ).

Tadaa…

Finally I had some time to bead! I made this necklace for myself, with freshwaterpearls, Swarovski and silver. As you can see, it’s aΒ bit asymmetrical. Not too much, because I don’t like that (so I had to redo this necklace, but now it’s just enough asymmetrical). πŸ˜‰

Vriendlief heeft sinds kort een Nespressomachine en had voor zichzelf een uitermate mooie bewaardoos voor de cupjes gekocht. Ik zag daar natuurlijk gelijk mogelijkheden in om mijn Swarovski’s in te bewaren, maar hij wilde hem niet afstaan… flauw he. πŸ˜‰ Toen heeft hij er nog maar een besteld en die heb ik met Sinterklaas gekregen. Met de N van Nespresso Nicole erop. πŸ˜€

My boyfriend recently bought a Nespresso coffeemaker and got himself a box to store the cups in. I really liked it for keeping my Swarovski’s in it, but he wouldn’t give it to me. πŸ˜‰ So he ordered another one and gave it to me for Sinterklaas. πŸ˜€ It has the N for Nespresso Nicole on it. πŸ˜€

3 reacties op “Zoetwaterparelketting

  1. Pingback: Je kunt nooit genoeg labeltjes hebben… « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

