Give-away! *Stempelpakket* Gesloten!

Het is weer tijd voor een give-away! πŸ™‚
Deze keer een unieke, handgemaakte, gepersonaliseerde stempel! M.a.w.: je kunt zelf kiezen wat je op je stempel wilt; je logo, een naam, met of zonder plaatje. πŸ˜€ En zodat je gelijk aan de slag kunt, maak ik er een leuk pakketje van met o.a. te bestempelen blokjes, organzazakjes enz.

Het enige wat je hoeft te doen om mee te kans te maken:
– Zet een link naar mijn blog op jouw blog of site
– Laat vervolgens een reactie achter op deze post met daarin de link
– Als je een blogberichtje op je blog zet over mijn blog/stempels, dan telt je link voor 3x!

Zondag 27 december maak ik de winnaar bekend!

Voorbeeldjes / Examples:

*Nieuw ontwerp stempel!* Design door Tahira Lubrano.

* Kadootje voor mijn favoriete scrapbookwinkel*

It’s time again for a give-away! πŸ˜€
You can win a personalised stamp and some cute stuff to stamp, so you can start right away (e.g. organzabags, notebooks).
You can choose whatever design you want for your stamp: e.g. a text, name, picture.

The only thing you have to do is:
– leave a link to my blogΒ on your blog or site
– leave a blogcomment on this post with your link
– if you make a blogpost on your blog about my blog/stamps, you’ll have 3 times to win.

Sunday 27th of December I will announce the winner!

Β 

Edit: De winnaar is bekend! Ik heb alle namen op een papiertje geschreven en er eentje uitgepikt… Paula, gefeliciteerd! πŸ˜€

Edit: I wrote all the names onto pieces of paper and picked one… Paula, congratulations! πŸ˜€

9 reacties op “Give-away! *Stempelpakket* Gesloten!

  1. Ik had je sites al als linkje staan en nu ook je blog πŸ˜€ dat was ik toch al van plan dus deze actie deed me er alleen even aan herrinneren dat ik dat nog moets doen hahah πŸ˜€ je weet mijn linkpagina wel maar voor de volledigheid: http://marith.hilte.com/links.html
    Die stempel op het eerste plaatje is trouwens ook echt leuk geworden, had nog niet gezien dat je daar ook een stempel van had gemaakt!

  2. Ze zijn leuk!!!!

    en je link staat al lang op mijn blog zal vanavond even een blog berichtje plaatsen πŸ™‚
    ben dol op Chibi’s hoef dan ook niet na te denken wat ik als stempeltje zou willen… als je nog een kerstkaart wilt moet je me wel je adres sturen meis….. een orginele Tahira kerstkaart πŸ™‚

  3. Oh wow…. OK, deze is echt leuk!
    en je stempels zijn SUPER leuk, dus bij deze:
    ik doe mee… ik doe mee…
    reply: check
    link: check
    postje: bijna check πŸ˜‰

  4. Wat een prachtige dingen maak je! Ik dacht al dat ik die stijl van tekeningen ergens van kende. Echt heel erg leuk!

Geef een reactie

