Nieuw design stempeltjes

Tahira heeft in opdracht nog een design voor me gemaakt voor stempeltjes… kijk eens hoe leuk! πŸ˜€
Tahira made another design for my stamps… look how cute it is! πŸ˜€

1chibigeishas

Deze geisha’s staan op mijn site, maar natuurlijk heb ik voor mezelf ook een setje gemaakt. πŸ˜‰

These geisha’s have been added to my site, but ofcourse I also made some of these stamps for myself. πŸ˜‰

4 reacties op “Nieuw design stempeltjes

  1. Goedemiddag ik zat op je site te kijken en toen zag ik dat geisha stempeltje kan je me ook zeggen waar ik die kan kopen want hij is wel erg gaaf .ik hoor het nog wel. Mariet.H

Geef een reactie

