Nog meer portemonicxjes…

Nou, als ik eenmaal bezig ben… šŸ˜‰ Ik heb weer 2 portemonicxjes gemaakt en het zouden er best meer geweest kunnen zijn, als ik meer ritsen had gehad. hihi…

Well, If I’m busy with something… šŸ˜‰ I’ve made another 2 purses and I could have made more, if I would have had more zippers. lol…

portemonneeĀ 

portemonnee1Ā 

portemonnee2

Vandaag heb ik ook mijn bestelde postkaarten ontvangen, met het design van Tahira.
Ze zijn geweldig mooi geworden! šŸ˜€ Nu nog excuses bedenken om veel kaartjes te sturen… šŸ˜‰

Today I also received my postcards with the design of Tahira, that I ordered.
They turned out beautiful! šŸ˜€ Now I have to come up with ideas to send lots of cards… šŸ˜‰

postkaart

9 reacties op “Nog meer portemonicxjes…

  1. Ook deze portemonneetjes zijn weer enig!
    en je kaart is ook super…Hoef je toch helemaal geen excuus voor te vinden om hem te versturen.Alleen al om te krijgen is een excuus (om van te genieten)

  2. Je gaat als een trein zeg!! Superleuk die portomonicxjes šŸ™‚
    En de kaarten…zo tof om hippe eigen kaarten te hebben!!

    Ik heb van de week 2 patronen van tassen gekocht…nu nog tijd vinden om die te gaan uitpluizen… šŸ™‚

  3. O je portemonicxjes zijn weer super mooi geworden zeg!
    En wat zijn de postkaarten goed gelukt. Beter dan ik verwacht had eerlijk gezegd šŸ˜‰ Ben blij voor je!
    xx Monica

  4. Mens hou toch eens op met zulke leuke dingen te maken! vind ze allemaal geweldig! en de kaarten zijn super leuk ik kan niet wachten tot onze kerstkaart komt dan ga ik je nog wel even vragen wat de kosten zijn van vista en per hoeveel ze dan gaan šŸ˜€

  5. Ik heb haar ontvangen!! dank je wel!! blog berichtje op mn blog!!!
    En klopt het dat deze nieuwe niet op de site staan?

  6. Pingback: Tijdelijk bericht *Stempels te koop* « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

