Portemonicxjes

Ik heb nรณg 3 portemonicxjes gemaakt… ik vind het helemaal leuk om te doen! ๐Ÿ˜€
En omdat ik ze niet allemaal zelf kan houden (wat jammer nou… ๐Ÿ˜‰ ), heb ik ze maar op mijn site gezet.

I made another 3 purses… I really like making them! ๐Ÿ˜€
And because I can’t keep all of them (what a pity… ๐Ÿ˜‰ ), I’ve added them to my site.

purse2

purse3

purse4

purse5

purse6

purse7

Zie je ook de labeltjes die ik zelf heb gemaakt? ๐Ÿ˜€

Do you also notice the tags I made? ๐Ÿ˜€

6 reacties op “Portemonicxjes

  1. Ze zijn schattig, Nicole! Ik wist niet dat je de binnenkant ook bestempeld had… dat maakt ze wel heel erg leuk hoor! ๐Ÿ™‚

    They are cute, Nicole! I didn’t know you labeled the inside also……that makes them very nice! ๐Ÿ™‚

  2. Je bent niet te stuiten, Nicole. Jij kunt sneller nieuwe creaties in elkaar zetten dan ik ze kan bekijken !! Alweer ont-zet-tend leuk.

  3. Hey,

    Hoe heb jij je labels gemaakt?? Ik zag eerder al eens je naam gestikt aan een etui, geloof ik. Doe je dit met stempels en textielinkt? Ik vind nergens een abc-stempelset waarvan de letters klein genoeg zijn om op labels te stempelen.

Geef een reactie

