Portemonicx :) & Verloting! *Gesloten*

De afgelopen dagen ben ik met stofjes in de weer geweest. Na de portemonnee (portemonicx eigenlijk 😉 ) van een paar berichtjes hieronder, heb ik een aantal mini-portemonneetjes/visitekaartjesmapjes gemaakt.

Ze zijn niet helemaal perfect, maar wel erg leuk geworden! Ik heb er een met een drukkertje en knoopje (voor de sier) gemaakt, maar dat was me te veel gepriegel, dus de rest sluit met een elastiekje-met-knoopje-voor-de-sier. 😀

Ik wil er 3 hiervan verloten! Wat moet je ervoor doen?
1. Laat hier een berichtje achter en laat me weten welke je het leukst vindt
2. Zet op je blog/site een link naar mijn blog
3. Laat me weten waar ik de link kan vinden.
Op woensdag 21 oktober maak ik de 3 gelukkige winnaars bekend! 😀

The last few days I’ve been busy with fabrics. I’ve made a purse (see a few posts below) and after that, I made some tiny purses or businesscardmaps.

They didn’t turn out perfect, but they are cute! I made one with a presstud and a button, but that was just too much messing around, so the other ones have a elastic band with button. 😀

I am giving away 3 of them! What do you have to do to win one?
1. Leave a comment and let me know which one you’d like to win
2. Post my blog link on your blog/site
3. Let me know where I can find it
On Wednesday the 21st I will make 3 winners happy!  😀

mapje 

De eerste twee zijn voor mezelf, 😀 de laatste drie worden verloot:

The first and second are mine, 😀 the last three will be given away:

mapje2

mapje3

mapje4

mapje5mapje6

De achterkant:
The backside:

mapje1

En wat vind je trouwens van deze leuke stickers? 😀
What do you think of these cute stickers, by the way?

mapje7

 

Edit: De verloting is afgelopen en deze 3 winnaars zijn eerlijk gekozen, door met mijn ogen dicht mijn pen op de namen te laten vallen. 😀 Gefeli!!!

Edit: The give-away has been closed and these 3 winners have been chosen on an honest way, by pinning my pen onto their names, with my eyes closed. 😀 Congrats!!!

Creacj: de cupcakes

Capri: Woef

Paula: de chibigirl

19 reacties op “Portemonicx :) & Verloting! *Gesloten*

  1. Hej Nicole

    Net als je vorige portemonnee vind ik ook deze allemaal helemaal super!
    Die met het hondje vind ik het allerleukste…ben helemaal gek op honden! Het is jammer dat ik hier in me appartementje geen hond(je) kan nemen anders had ik dat meteen gedaan.

    Ik heb je trouwens ff gelinkt op me website http://www.jpa-jewels.nl

    gaat zo door…je maakt prachtige dingen!

  2. O Nicole, wat zijn ze liefffffffff !! De link naar je blog staat al een hele poos op het mijne – http://creazen.woordpress.com . Ik vind de portemetnicxjes alle drie heel erg leuk; de tweede – die je dus zelf houdt, groot gelijk ! – vind ik ’t allerleukst, want zo’n lief stempeltje, maar dat mag dus niet. Doen we het gewoon zo: in het onwaarschijnlijke geval dat ik zou winnen, kies ik voor het portemetnicxje dat het minst gekozen wordt, want zo zielig. 😉

  3. Vergeet ik toch nog twee dingen:
    1) je nieuwe stickers vind ik errug geslaagd !
    2) is mijn reactie op de grote portemetnicx weggecensureerd of zwerft-ie nog ergens in cyberspace?

  4. wat een liefjes! Vooral het hondje, ja, zwak voor dieren he 😉

    ik heb je gelinkt op m’n kralensite 😉

  5. ik was al verliefd op die andere deze zijn minstens zo gaaf!
    mijn favo is natuurlijk die met het Isa stempeltje 🙂

    op mijn blog kan je mijn bericht over je give away terug vinden 🙂

  6. Hoi Nicole, elke keer als jij iets maakt zit ik te kwijlen over mijn toetsenbord hahahaha. Ik vind ze allemaal leuk, maar paars is mijn favoriete kleur :P.

    Liefs, Diana

  7. Wat ben je weer lekker crea geweest!! Gave portemetnicxjes heb je gemaakt, zelfs aan de achterkant is gedacht 😉
    En mijn complementen voor de leuke stickers.

  8. Verliefd!!!!!! Nou ben ik al wat smelterig van schattige dingetjes van de zwangerschapshormonen, maar dit is echt zo té leuk, zo origineel!!!! Echt diep onder de indruk…..

    De lila met het schattige meisje vind ik de meest fantastische( ik ben er van overtuigd dat er een meisje in mij woont momenteel 😉 dus hier wordt ik extra blij van)

    Ik ga nu een link plaatsen (hoop dat het lukt, anders moet mijn mannetje het straks even doen….op de linkspagina van Mar-JoYa.nl

  9. Hoi,

    Ik vind ze allemaal superschattig! Ik wil heel graag mee doen met de verloting. Misschien ga ik dan eindelijk eens overstag met stempelen haha!

    groetjes, Nancy

  10. Ooooooooooooo, wat een leuke verrassing, Nicole !! En ik win nooit wat !! Maar eigenlijk vind ik mogen kijken naar jouw leuke creaties al een beetje winnen. Dus wint eigenlijk iedereen, als iemand nog snapt wat ik bedoel. Dankjewel, Nicole.

  11. WHOEHOEEEEEEEEE ben helemaal blij!!! een echte Isa portemonee 😀 Super Gaaf! dank dank dank je wel!!!

  12. OMG ! OMG ! Ik ben ook een van de winnaars! Yaaaaaayyyy! Mega gaaf Nicole!
    Woohoooo! Dankje wel Nicole! *happy dance*

Geef een reactie

