Award!

Van Paula kreeg ik deze award! πŸ˜€ Dank je wel Paula!!

award

En natuurlijk moet ik er ook wat voor doen. πŸ˜‰
1. Bedank degene waarvan je hem hebt gehad (done!)
2. Vertel 10 dingen over jezelf
3. Geef hem aan 9 anderen.

10 dingen over mezelf…
1. Ik hou van creatieve bezigheden, zoals sieraden maken, stempelen, stempels maken, haken, met stofjes bezig zijn enz.
2. Ik hou niet zo van het huishouden doen (wie wel? πŸ˜‰ )
3. Ik ben verslaafd aan (chocolade) pepernoten
4. Ik geef te veel geld uit aan kralen en andere (creatieve) hebbedingetjes
5. Ik vind het erg leuk om berichtjes op mijn blog te krijgen (hint! πŸ˜‰ ) πŸ˜€
6. Ik val vaak somsΒ op de bank in slaap
7. Soms ben ik te ongeduldig
8. En ik ben een enorme twijfelkont
9. Mijn favoriete kleur is paars
10. Ik ben heel erg lief. Echt! πŸ˜‰

Aan deze 9Β mensen wil ik deze award graag doorsturen:
Monica, Tahira,Β Jorna, Petra, Audrey, Maartje, Eloleo, Marieke, Hilde.

10 reacties op “Award!

  1. paars je lievelingskleur? dan hoop ik dat je ergens meegedaan hebt aan de quiltswap die een tijdje geleden de ronde deed en waarbij je paarse lapjes moest rondsturen en krijgen! merci voor de award!

  2. Owww ik…..een award….?

    Lief!! Dankjewel Nicole!! Echt heel erg bedankt (m’n allereerste award :))

  3. Heeellooooooo! Bij deze accepteer ik mijn award ^_^!! Thank you! 1 van mijn favoriete kleuren is ook paars! Ik heb veel van die tussen in kleuren hehehe. Misschien komt het omdat ik verf…I don’t know! Ciao Xxx!

  4. Oh leuk, ik pik’m op en zal’m ook weer doorgeven. Dankjewel om aan mij te denken… wat zou ik zoal vertellen over eloleo… πŸ˜‰

  5. okeejjj dannn…
    dus ’t is nu tijd om met de spreekwoordelijke billen bloot te gaan? (wees gerust, letterlijk gaat niet gebeuren!)
    goh..en dan nog tien mensen zien te vinden die de award nog niet hebben gekregen. valt niet mee, want ik heb ‘m al op veel plekken gezien.
    maar thanks dat ik ‘m van je gekregen heb. Vind ik altijd leuk.
    xx Monica

  6. Jeej dank je wel!

    Leuk lijstje, en herkenbaar: ik ben ook een enorme twijfelkont en geef ook te veel geld uit aan creatieve dingetjes πŸ™‚

  7. Pingback: Tantehilde.be » Een prijs!

Geef een reactie

