Portemonnee

Altijd als het buiten herfstig wordt, krijg ik zin om met het naaimachine aan de slag te gaan… Vandaag heb ik dit portemonneetje gemaakt. MΓ¨t natuurlijk een Chibigirl. πŸ˜€

Always when the weather is changing to Autumn, I feel like playing with my sewingmachine… Today I made this purse. With a Chibigirl ofcourse. πŸ˜€

purse

En nog meer Chibigirls aan de binnenkant… en lijm aan mijn vingers. πŸ˜‰

And some more Chibigirls on the inside… and glue on my fingers. πŸ˜‰

purse1

Ik vond het erg leuk om te maken (op dat lijmgepruts na… hihi), dus misschien volgen er wel meer.

I really enjoyed making it (well, not so much the glueing part… lol), so maybe I’ll make some more.

10 reacties op “Portemonnee

  1. Heeel liefjes, nicole!
    Nu nog wat centjes (be)sparen om erin te doen πŸ˜‰ (of kralen, die heb je al πŸ˜‰ )

  2. Wow! Jij kunt ook echt alles hè?! Jeetje, wat leuk zeg!! Op zich ben ik best handig met de naaimachine, maar dit lijkt me toch heel erg lastig! Maar wel superleuk!!

    Groetjes, Nancy

  3. Ohhhhhh Doe je dit om mij te pesten?? een portemonee met Isa dr stempel πŸ˜€

    ik wil um!!!! hahaah helemaal te gek!

  4. O wat een leukerd zeg!
    Vooral het stofje aan de binnenkant doet het erg goed op deze manier. Gaaf. Dat je nog maar meer zin in de naaimachine mag krijgen… πŸ˜‰

    liefs, Monica

  5. ooo wat lieffffffffff,wat een schattig 5 dec kadootje voor kleine en grote meisjes

  6. Echt superleuk!
    Ik vind het echt knap dat je dat zelf zo mooi kan maken, net alsof het zo uit de winkel komt! πŸ˜‰

Geef een reactie

