Ami-swap

Onlangs heb ik een Amigurumiswap georganiseerd op het Amigurumiforum en vandaag was de grote dag dat we onze pakketjes mochten openen! πŸ˜€

Deze ami heb ik gemaakt voor Kruimel en samen met een boel kadootjes (die natuurlijk niet op de foto staan, haha) opgestuurd. Gelukkig vond ze hem leuk!

Recently I organised an Amigurumi swap on the Amigurumi forum and today was the big day… we could open the package we’ve received. πŸ˜€

I made this Ami for Kruimel and together with some gifts (which I forgot to make a photo of) I sent it to her. Luckily she liked it!

kokeshidoll

kokeshidoll1

En ditΒ is het pakketje dat ik heb ontvangen van Inkie: Ik ben er heeeeeel erg blij mee! πŸ˜€

And this is the package I received from Inkie: I am really happy with it! πŸ˜€

inkie

Wat ben ik toch weer verwend! πŸ˜€
She spoiled me with those cute gifts! πŸ˜€

kokeshidoll2

6 reacties op “Ami-swap

  1. Wat een mooie ami heb je gemaakt zeg! Ik ben normaal niet echt een fan van gehaakte mensfiguren, maar deze is dan toch wel weer heel heel erg leuk!
    Je ontvangen pakketje ziet er ook heel erg leuk uit.
    xx Monica

  2. Hoi, erg leuk, heb je het patroon zelf bedacht of kan ik het ergens vinden?

  3. Oooeee ik ben helemaal verliefd op je ami!!! Helaas is deze niet meer te bestellen via de link. Weet je misschien hoe ik hier wel aan kan komen? Want zonder haar ben ik heel verdrietig πŸ˜‰

Geef een reactie

