*Verloting / Give-away* Chibigirl goodies Gesloten!

Zoals ik in mijn laatste post al zei, ben ik heel erg blij met mijn nieuwe stempels met een design van Tahira! 😀 (En als je dan toch op haar blog bent, lees dan gelijk de leuke post die ze over onze samenwerking heeft geschreven! 😀 )

En omdat ik ervan overtuigd ben dat jullie het design ook geweldig vinden (toch? 😉 ) houd ik weer een verloting!

As I mentioned in my last post, I’m really happy with my new stamps with a design from Tahira! 😀 (And when you’re visiting her blog, you might as well want to read her lovely post about our collaboration. 😀 )

And because I just know for sure that you love the design also, (you do, don’t you? 😉 ) I’m having another give away!

Wat kun je winnen? ~3 organzazakjes~lint~blokje~button (naar keuze omgetoverd in pin of magneet)~4 tags~ en natuurlijk alles bestempeld met de leuke chibi girl! 😀

What you can win: ~3 organza bags~ribbon~note block~button (turned into a pin or magnet-you choose)~4 tags~ and offcourse everything is stamped with that cute chibi girl! 😀

DSC01310 

Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken op dit geweldige chibi-pakketje, is een reactie achter te laten! Op 1 oktober a.s. maak ik de winnaar bekend.

The only thing you have to do in order to win these great chibi goodies, is to leave a reaction! On October 1st I will announce the winner.

[Edit] Ik heb nu ook leuke Chibi pakketjes op mijn site toegevoegd. 😀
[Edit] I’ve also added cute Chibi goodies to my site. 😀

En de winnaar is… Anoeska! 😀 Gefeli! Ik stuur de prijs naar je op!

And the winner is… Anoeska! 😀 Congrats! I’ll send you the goodie bag!

19 reacties op “*Verloting / Give-away* Chibigirl goodies Gesloten!

  1. Alweer zo’n leuke actie! En ik vind het al zo’n cadeautje om regelmatig je blog te bekijken. Je maakt zulke mooie dingen. Ga zo door!

  2. een enorm leuk stempeltje seg!en een enorm leuke actie dus ik wil wel graag meedoen om dit pakketje te winnen hoor!leuke blog trouwens!groetjes kelly

  3. Heejjj Nicole! Leuk dat je weer een verloting doet. Hoef jou niet te vertellen hoe leuk ik je werk vind, want dat weet je al lang dat ik fan ben 😉 En over dit ontwerp heb ik ook al gezegd wat ik ervan vind. Tuuuurlijk wil ik wel meeloten hahaha!!!
    Ik heb vanavond twee paddestoel-stempels gemaakt, maar nog “ouderwets” gegutst hoor 😉 Zo’n mooi apparaat als jij, heb ik niet.
    Ben trouwens een draakje aan het haken :o)
    Hug, Monica

  4. Al weer zulke leuke stempels. Mag ik meedoen met de verloting? Zou echt helemaal heppy de peppy zijn als ik zou winnen!!

    Groetjes,
    Anneke

  5. Ow, wat een leuke hebbedingetjes! En wat een leuke actie! Ik doe graag mee.

  6. Wat een leuke dingetjes heb je weer gemaakt Nicole!! En dan ook nog een verloting houden…. helemaal super 🙂
    Je hebt een geweldige ontwerpster gevonden voor je nieuwste stempels, top!!

  7. Ohhh Nicole dit is ZO Isa! ze lijkt er gewoon op wat een ongelooflijk Cutie!
    Super leuke stempel mag ik je voor volgend jaar alvast om 10 afdrukjes vragen kan ik vast beginnen aan de uitnodigingen! hihih

    Echt te leuk gewoon!

    ps dank je wel namens mn moeder ze snapt nu ook de Magic ring 😀

  8. Hoi Nicole,

    Ik kijk al zo vaak op je site! Wat is dit een leuk pakketje zeg! Helemaal toppie!!

    Groetjes Ellen

  9. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh Nicole wat weer een cuties, keer op keer doe je me versteld doen staan als er van die ontzettend schattige goodies van je voorbij komen nu weer deze ik ben heulemaal *FLIEFT*…..

    Ben meestal niet zo gelukkig in het spel, dus als ik niet win, zal ik diep in mijn portemetnicxje moeten graaien of er nog wat in zit

    X
    Simonet

  10. Hee Nicole,

    ik vind het echt super gaaf wat je gemaakt heb! Wat ik al zei toen ik jou pakketje met stempels kreeg, het is zo fantastisch wat je samen pakt en hoe gelukkig je daar iemand mee kan maken!

    Ga zo door, je bent echt goed bezig!

    Liefs lique

  11. Jaaah dit pakketje wil ik wel winnen 🙂
    vind het zo’n schattig ontwerp joh!
    Leuk dat je m in je ‘collectie’ hebt opgenomen.

    groetjes, marith

  12. Hello hello Nicole!!

    Oh het pakketje ziet er erg leuk uit!! Degene die gaat winnen, is one lucky girl…or boy!!

    Ik ben al aan het schetsen voor nieuwe ontwerpjes…so stay tuned ^_^!

    @ Paula: Aah lijkt ze op iemand die je kent! How cool is that! hahaha

    Ciao!!

  13. Iedere keer komt ze weer met iets anders schattigs, ook deze zijn weer om op te vreten, zo lief!! Bij deze mijn aanmelding voor de verloting dus, hihi!

Geef een reactie

