Visitekaartjekaartje

Men neme een stapel visitekaartjes (en bestempeld ze in mijn geval), een lamineermachine en bestempelde handgemaakte kaartjes en dan is dit het resultaat:

You take a pile of businesscards (stamped in my case), a laminating machine and some handmade stamped cards. This is the result:

viskrtgelamineerd

viskrtmapje

viskrtmap1

En omdat ik helemaal into de cupcakes ben, 😉 nog een paar cupcakestempeltjes:

And because I’m really into the cupcakes, 😉 some more cupcake stamps:

stempelscupcakes

3 reacties op “Visitekaartjekaartje

  1. Ik moest even goed kijken om te zien wat je nou precies gemaakt had, maar ik heb ‘m door 🙂 Heel erg leuk idee en volgens mij halen deze foto’s het niet bij hoe mooi ze er in werkelijkheid uitzien. Gaaf!

    De nieuwe cupcake stempels vind ik echt superdesuper. Gaaf die gezichtjes. Vind vooral die rechter zo’n lief toetje hebben 😉

    Liefs, Monica

Geef een reactie

