*Verloting / Give-away Cupcake stempeltje*

Gisteren heb ik deze supercute cupcake stempeltjes gemaakt… Ik ben er echt heel erg blij mee! ๐Ÿ˜€ Heb er een aantal voor mezelf gemaakt en er staan er ook al 2 in mijn Etsyshop. En wat is er nu leuker dan je blijheid te delen? ๐Ÿ˜‰
Vandaar deze verloting…

Yesterday I made these supercute cupcake stamps… I am really happy with them! ๐Ÿ˜€ I’ve made some for myself and I also added 2 to my Etsyshop. And what’s more fun than sharing your happiness? ๐Ÿ˜‰ That’s why I’m having a give-away…

*Cupcake stempeltje รฉn 3 matchbookjes รฉn een blokje, zodat je gelijk aan de slag kunt!*

*Cupcake stamp and 3 matchbooks and a noteblock, so you can start right away!*

cupcakeverloting

cupcakematchbook

cupcakematchbook1

Wat moet je doen om te kunnen winnen? Laat een berichtje achter op deze postย opย mijn blog en maandag 31 augustus maak ik de winnaar bekend.

What to do in order to win? Leave a message on this post on my blog and Monday August 31 I will announce the winner.

[edit] En de winnaar is… Naomi! Gefeliciteerd! ๐Ÿ˜€

[edit] And the winner is… Naomi! Congratulations! ๐Ÿ˜€

Vanmiddag heb ik met mijn nieuwe stempeltjes zulke kaarten gemaakt, met een notitieblokje erop:

This afternoon I made a bunch of these cards with a noteblock,ย using my new stamps:

cupcakekaartrose

40 reacties op “*Verloting / Give-away Cupcake stempeltje*

  1. Wat leuk zeg Nicole! Waar komt al die inspiratie toch vandaan?
    Ga zo door!

    Groetjes
    Sabrina

  2. wat zijn ze schattig nicole!
    Die rechtsboven op je kaart en matchbook vind ik echt supergoed gelukt ๐Ÿ˜€

  3. Wat ontzettende leuke, lieve, schattige stempeltjes.
    Je weet ook telkens weer iets leuks te bedenken.

  4. Jeetje wat leuk zeg!!
    Ik heb net je blog even bekeken, maar volgens mij ben jij echt een duizendpoot wat creativiteit betreft! Heb echt al vanalles voor bij zien komen!

    Ik hou je blog in de gaten voor meer leuks!

  5. Dat cupcakeje is echt geweldig leuk! Zo knap zoals je zelf iedere keer stempels maakt. Je kaartje is ook super.

  6. Wauwie, vind al je stempels echt geweldig..maar deze is echt om op te eten.
    Krijg spontaan trek in een cakeje.

  7. Wat ben jij toch ontzettend veelzijdig creatief.
    Hoe krijg je het voor elkaar. De stempeltjes zijn weer fantastisch.

  8. Wat een superleuke stempeltjes weer ๐Ÿ™‚
    Wat een creativiteit bij jou ๐Ÿ˜€

    Kaartje is ook erg leuk met de cupcakes.

    Liefs,
    Marjolein

  9. Wauw wat zijn die weer mooi zeg!

    Waar blijf je toch al die inspiratie halen ๐Ÿ˜ฎ

    Superlief ook van je dat je er gelijk een verloting van maakt!
    ‘dat de beste mogen winnen (en er iets moois mee maakt ;))’

    Groetjes Naomi !

  10. Wat een ontzettend leuke stempeltjes heb je gemaakt.

    Groetjes Angelique

  11. Oooohhh, wat zijn ze super cute zeg!!!
    Ook heel erg gaaf om je receptenkaarten mee op te vrolijken ๐Ÿ™‚
    Herinnert mij er trouwens aan dat ik voor volgend weekend ook wat cupcakes wilde gaan maken. We vieren de verjaardagen van Bert(29/8) en mij(22/8) samen ๐Ÿ™‚
    Bert wordt 40, dus ik wilde iets speciaals gaan doen.
    Bedankt voor de reminder ๐Ÿ˜†

    Groetjes Sabina (Vlinder)

  12. Wat zijn ze superschattig zeg die stempeltjes!
    Geweldig leuk gedaan!

    groetjes Astrid

  13. Jaaa…daar zijn ze dan ๐Ÿ˜€
    En die met het gezichtje is echt super cute geworden, Nicole! O jij zou eigenlijk ook mee moeten doen met de cupcake-atc-swap bij Loes zeg. Je hebt cupcakes genoeg en je hoeft maar 3 ATC’s te maken… Ik vind ze super gaaf! (maar dat vond ik ook al van het concept toen je me die liet zien…) Ik ga nu met groen aan de slag voor een hippo. Die schijnt naar Japan te willen ^ ^
    En heb zoooo’n cutie gemaakt vannacht (ja, lekkere tijd…). Die ga ik zo op m’n blog posten.
    Nou, jij veel plezier met je cupcakes. Moet vast helemaal goed komen!
    Liefs, Monica

  14. Hey Nicole, via het SF kwam ik hier terecht en alweer heb je super leuke stempels gemaakT! Ze hebben iig een hoog schattigheidsgehalte!

    Groetjes

  15. Hoi Nicole, heb het al een keer op het forum gezegd, maar jij maakt zulke leuke orginele dingen! Echt super!

    Groetjes Nathalie

  16. Even snel op jouw blog kijken en ja hoor! Weer iets nieuws! En uiteraard wederom leuk, leuk, leuk! Krijg altijd veel inspiratie van jouw blog. Gewoon door te kijken naar jouw prachtige creaties begint het bij mij te kriebelen om ook aan de slag te gaan. Freubelkriebels zeg maar! Nu krijg ik niet alleen inspiratie, maar ook ontzettende lekkere trek!!! (En ik had me nog wel voorgenomen om te gaan lijnen ;-))

    Groetjes, en ga zo door!
    Anoeska

  17. Leuk, leuk, leuk. Ja, ik wil. Ja, ik wil. Ja, ik wil…wel winnen. Het is zo tรฉ schattig. Kwijl, kwijl!!
    Ga heel hard duimen voor geluk…

  18. Wat een schatjes! Die wil ik oh zoooooo graag … Misschien heb ik ook eens een keertje geluk en win ik ze wel!

  19. Zo dan!!! Hoe krijg je een boel reacties op je blog Nicole. Mwoah…voor een cakeje wil ’t wel lukken hรจ ๐Ÿ˜›
    Wat een stel smulpapen zijn we toch met z’n allen hahaha… Maar ja, ik ben ook echt nog steeds helemaal verliefd op deze schatjes hoor! Erg kawaii…
    xx Monica

    PS: ik wil sowieso wel iets zoetigs bij je bestellen hoor ๐Ÿ˜‰

  20. Wat een heerlijke ideeรซn heb jij altijd Nicole!
    Alles wat jij maakt is schattig om te zien, superleuk om te maken, en erg leuk om uit te delen.
    Laat er maar een lange winter met veel gezellige knutselavonden mogen komen!
    Ik ga aan de slag en ik neem mee…..een cupcake van Nicole!!!

  21. Wat een superleuk stempeltje zeg! Ik ben net op tijd terug van vakantie om aan deze leuke verloting mee te doen:)

    Groetjes,
    Corinne

  22. Wat een geweldig supergaaf, mooi, leuk, tof, lekker (uitziend) stempeltje! Dat komt ook door mijn hobby (taartdecoratie) natuurlijk… Maar wat vreselijk jammer dat ik de verloting net te laat heb gezien!

    Groetjes,
    Mascha

Geef een reactie

