Het ruikt weer fris in huize NICX!

Vandaag kwam de post met een verrassing… nou ja, eigenlijk 2!
Allereerst vond ik  het boek Creepy Cute Crochet in de bus, waar superschattige creepy amigurumi’s in staan (maar vaak zijn ze ook wel cute. Maar toch meer creepy dan cute, vind ik).

En daarna kwam er een nieuwe lading zeepjes! Nu ruikt het dus weer heerlijk fris in huis! 🙂

Ik heb nieuwe mixen gemaakt en er is ook een nieuwe kleur: zwart! (Nou ja, heel donkergrijs, offe lichtzwart). 😀

zeepjesmixwitlilalavendel0809

zeepjesmixwitzwart0809

En nu ga ik lekker haken. In de schaduw, want in de zon is het iets te warm. Vind ik. 😉

6 reacties op “Het ruikt weer fris in huize NICX!

  1. en hoe creepy is creepy? 😀 heb je geen voorbeeldje?

    oo jouw huis ruikt dus weer lekker naar allerlei frisse geurtjes 😀
    haakze 🙂

  2. Hoi Nicole,

    leuk blog heb je zeg, ook lekker duidelijk, die ringetjes die je verderop je blog hebt staan, zijn die te koop ik ga zo toch nog even spieken bij je!

    groetjes monique

  3. Hallo,

    Ik zou graag zeepjes met een gaatje erin willen hebben, maar kan ze nergens vinden, kun jij mij elpen?

    Groetjes Fil

  4. Dan bij je bij http://www.nicx.nl helemaal op t goede adres, Nicole heeft juist al kant en klare zeepjes die heerlijk ruiken met een gaatje erin.

    Wanneer de zeep beschikbaar er voor is kun je ook een sateprikker warm maken in een vlammetje en dan deze door de zeep heen drukken (voorzichtig, desnoods nogmaals verhitten, let op dat je prikker niet zwart wordt, want dan laat hij zijn sporen na op je zeep, dat is zonde)

    Succes!

    groeten

Geef een reactie

