Mijn eerste Award!

Vandaag heb ik mijn eerste Award gekregen! *blij*

blog_award

Dank je wel Monica! Ik ben er erg blij mee! 🙂

Als eerste moet ik een Top 5 maken van favoriete dingen (in willekeurige volgorde 😉 ):

~ creatief bezig zijn (sieraden maken, amigurumi’s haken, stempelen en stempels maken enz.) en alles wat daarbij hoort (kralen bestellen, site onderhouden enz.)

~ winkelen en/of op een terrasje zitten met mijn mama en/of vriendlief

~ mijn lieve Jack Russel knuffelen 😀

~ gezelligheid met mijn lieve (internet)vriendinnen

~ genieten van kleine dingen

 

De tweede opdracht die bij deze award hoort, is om hem door te geven aan 5 anderen die mij inspireren met hun  blog:

~ Corriejanne

~ Janina

~ Kristel

~ Liset

~ Lisette

6 reacties op “Mijn eerste Award!

  1. Het moest een gewoon, vriendelijk lachend mannetje zijn, op het einde van de zin, maar ik vergeet altijd dat wordpress eigen creaties maakt van bepaalde tekencombinaties. Tweede poging dus 🙂

  2. Hé Nicole, wat leuk; gefeliciteerd !!
    En natuurlijk ook: dankjewel ! Het is voor mij ook m’n eerste award – een hele eer, hoor. Ik ga er eens rustig over piekeren wat mijn vijf favorieten zijn, en aan wie ik de award ga doorgeven.

  3. P.S. Leuke blogs, die van Janina, Kristel, Liset en Lisette, die hun award helemaal verdienen, vind ik. 😉 (Net als jij, natuurlijk !)

  4. Gefeliciteerd en dankjewel. Ik voeg deze even samen met een andere award die ik kreeg… (zie mijn blog voor superleuke blogtips!)

Geef een reactie

