Gevonden: inspiratie!

Zo, ineens had ik een boel inspiratie… Alle inspiratie die ik de laatste tijd kwijt was qua sieraden maken, is nu terug! 🙂

All of a sudden I had a lot of inspiration… All the inpiration for making jewelry I’ve recently lost, but now it’s back! 🙂

Zie hier het resultaat (allemaal met zoetwaterparels, swarovski en edelstenen):

And here’s the result (they all contain freshwaterpearls, swarovski and gemstones):

0907armband0907armband10907ketting0907ketting10907ketting20907ketting30907ketting40907ketting50907ketting60907ketting7

4 reacties op “Gevonden: inspiratie!

  1. Dat mag je vaker overkomen, Nicole, zo’n sudden inspiration burst: prachtige resultaten ! Vooral de derde, de vierde en de vijfde vind ik een genot om naar te kijken.

  2. Zo…en toen ineens had ze weer een hele bundel voor de volgende creamarkt! Leuk dat je er ineens zoveel hebt gemaakt. En ze zien er prachtig uit. Ik vind vooral die groene ronde kralen zo bijzonder. Die een tikje transparant ook zijn. Echt heel mooi. En heerlijk voor je dat je ineens zoveel inspiratie kreeg.
    liefs, Monica

  3. Ze zijn stuk voor stuk errug gaaf geworden :O 😀
    En dat allemaal terwijl ik even op vakantie ben! 😛

Geef een reactie

