Sieraden verkocht op marktje

Afgelopen zondag had ik een kraampje op een plaatselijk marktje… erg leuk! Alleen het weer zat niet mee, vooral voor de middag heeft het geregend (gelukkig had ik een vinyl tafelkleed bij me (hangt op de stoel), wat ik over mijn kraampje kon leggen, zodat mijn sieraden niet weg zouden drijven. 😉 ) Gelukkig stond ik onder een grote boom, die hield flink wat regen tegen.

Last Sunday I had a stall at a local market… very nice! The weather was not so good, it was raining in the morning (luckily I brought a vinyl table cloth with me (hanging on the chair), which I could drape over my jewelry, so they wouldn’t flush away. 😉 ) I was sitting under a big tree, that hold off much rain.

markt 

Mijn sieraden: rechts zilveren sieraden, onder kinderarmbandjes en in het midden zoetwaterparelarmbandjes en kettinkjes.

My jewelry: on the right silver jewelry, at the bottom bracelets for kids and in the middle freshwaterpearl bracelets and necklaces.

markt1 

En van deze sieraden ging de opbrengst naar het goede doel:

The profit of these jewelry went to charity:

 

markt2

 

Ik verwachtte er niet veel van, maar de opbrengst was best goed! 🙂

I didn’t expect to make much money, but in fact I wasn’t disappointed.

2 reacties op “Sieraden verkocht op marktje

  1. Ziet er goed uit! Jammer dat het weer niet heel erg coöperatief was, maar daar was je gelukkig al een beetje op voorbereid. Tafeltje ziet er netjes uit zo en leuk ook dat je duidelijk onderscheidt hebt gemaakt in wat je verkoopt voor charity en wat voor jezelf.
    Uiteindelijk natuurlijk heerlijk dat het meer dan meeviel 😉
    liefs, Monica

Geef een reactie

