Bestempelde visitekaartjes

Men neme een foto, upload die, besteld visitekaartjes en na een paar dagen vallen ze in de bus. Gebruik een beetje inkt en een paar stempeltjes en tadaa…

You take a photo, upload it, order some businesscards and after a few days: check your mailbox. Use some ink and a few stamps and tadaa…

visitekaartje

Links bovenin zie je het onbestempelde visitekaartje. Het leuke hiervan is dat ik ze voor zowel mijn site, mijn Etsy én mijn blog kan gebruiken. En voor alle andere doeleinden die ik maar kan verzinnen. 🙂

On the upper left you can see the unstamped businesscard. The nice thing about this is that I can use them for my site, my Etsy and my blog. And for all the other things I can come up with. 🙂

3 reacties op “Bestempelde visitekaartjes

  1. Hé en deze afbeelding kan je dan ook meteen een leuke blinkie van maken (hint) 😀
    Ze zijn ook erg leuk als visitekaartjes zeg. En helemaal herkenbaar voor jouw product. Niet te verwarren met een ander. Gaaf!
    liefs, Monica

Geef een reactie

