Supermooie ringetjes!

Vorige week heb ik deze ringetjes besteld bij BirkaScandinavian, een verkoper op Etsy.com.

ring

Vandaag lagen ze in de bus en ooh, wat ben ik er blij mee! Ze zijn geweldig mooi, nog veel mooier dan ik had gehoopt. Dus als je iemand ziet die heel trots met 3 ringetjes loopt te pronken, ben ik het misschien wel. 😉

ring2

Last week I ordered these rings, from Birkascandinavian, a seller on Etsy.com.

Today they’ve arrived and ooh, I am sooo happy with them! They are really beautiful, even more beautiful as I’ve hoped them to be. So if you see someone who’s proudly showing her 3 rings, it might be me. 😉

ring3ring4

5 reacties op “Supermooie ringetjes!

  1. Oh… die ringen…. zo gaaf

    enne had jij niet eerst een winkel in onderdelen en kralen enzo???

Geef een reactie

