Nieuwe stempels en oorbelletjes

Het is een rare combinatie, stempels en oorbelletjes, maar toch mogen ze in 1 bericht. 😀
It’s a bit of an odd combination, stamps and earrings, but I do put them together in 1 post. 😀

Zilveren oorbelletjes met Amethyst. Sterling silver earrings with Amethyst.

amethyst

En leuke stempels met een vogelkooitje en chandeliers… In een van de chandeliers zijn de vogels uit de vogelkooi gevlogen… tsja, had het deurtje maar niet open moeten staan… 😉

And some cute stamps with a birdcage and chandeliers… In one of the chandeliers are the birds from the birdcage… oh well, the door of the cage shouldn’t have been open… 😉

stempelvogelhuis

stempelchandelier

stempelchandeliervogels

4 reacties op “Nieuwe stempels en oorbelletjes

  1. Hoi,

    Ze zijn prachtig! De oorbellen én de stempels!! Ikzelf ben al een tijdje ‘inspiratieloos’ om het zo maar eens te noemen 😉 Het varkentje in het doosje is ook superleuk! Ik ga nog eens goed rondkijken en hopelijk krijg ik ook weer wat inspiratie en zin om wat te maken! En ik ga zeker eens op Etsy.com kijken!

    Groetjes, Nancy

  2. Alles met vogeltjes = geweldig!
    Ik had je nog helemaal niet bedankt voor je leuke cadeautjes, dus bij deze, bedankt! Ik heb er net een stukje over op mijn blog geschreven…

  3. Je stempeltjes zijn schattig, echt vreselijk lief.
    Je oorbelletjes zijn echt helemaal te gek, geweldig mooi Nicole. Dikke XX Karin

Geef een reactie

