Unmounted tekststempeltjes

Afgelopen week heb ik ook nog een boel unmounted tekststempeltjes gemaakt… Natuurlijk heb ik er een aantal zelf ingepikt šŸ˜‰ en de rest heb ik net op mijn site gezet.

Last week I also made a lot of unmounted text stamps… Of course I kept some for myself šŸ˜‰ and I just added the other ones to my site.

stempelstekst1

stempelstekst2

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe banner? šŸ˜€

By the way, what do you think of my new banner? šŸ˜€

2 reacties op “Unmounted tekststempeltjes

  1. Ze zijn weer hartstikke leuk!!
    En je banner vind ik ook gaaf geworden šŸ˜€ en er staan zowel stempels als boekjes op heb je goed gedaan šŸ˜€

Geef een reactie

