Hoe bestempel ik Matchbooks :) *Verloting* Gesloten!

Men neme een paar stempels, stempelinkt, kaftjes en blaadjes.

You take some stamps, ink, covers and sheets.

matchbookshowto 

Niet het kaftje en de blaadjes aan elkaar, bestempel de hele boel en tadaa…. 😉

Wat ik een erg leuk detail vind, is dat “NICX.nl” niet zichtbaar is als het bookje dicht is. En natuurlijk het eerste blaadje wat ook bestempeld is.

Staple the cover and sheets together, stamp it all and tadaaa… 😉

The details I love, are the NICX.nl text, as it isn’t visible when the book is closed and also the first sheet being stamped.

matchbookshowto1

En dan nu het *verloting*gedeelte. 😀

Ik verloot 3 setjes van 3 matchbooks, waarvan 1 bestempeld en 2 blanco onder alle reacties. Op woensdag 10 juni maak ik de winnaars bekend.

And now the *give away* part. 😀

I ‘ll give away a set of 3 matchbooks (1 stamped and 2 plain) to 3 of the people that leave a comment. On Wednesday June 10th I’ll announce the winners.

En de winnaars zijn… *tromgeroffel* 😉

Audrey, Dorith en Marieke! Gefeliciteerd! 😀 Ik stuur jullie een mailtje.

And the winners are… *drumroll* 😉

Audrey, Dorith and Marieke! Congratulations! 😀 I’ll send you an email.

20 reacties op “Hoe bestempel ik Matchbooks :) *Verloting* Gesloten!

  1. Ooooh Nicole!

    wat zijn ze leuk! Je ziet natuurlijk meteen dat het een NICXboekje is, hihi =]

  2. Je blijft maar aan het verloten Nicole … vind ik niet erg hoor, met zulke leuke spulletjes 😉
    Deze boekjes zijn ook weer ontzettend schattig!!!

  3. Jij blijft wel bezig zo 😛
    Vind het wel leuk dat je steeds spulletjes verloot 😀
    en doe dan ook graag weer mee want vind de dingetjes die jij maakt allemaal zo schattig en leuk 😀

  4. ooo je heb weer hele leuke stempels. Zo blijf ik bij je kopen/bestellen. Ben al druk bezig met de blokjes op te pimpen. Zal zo gauw mogelijk hiervan fotootje doormailen.
    Groetjes Pieternel

  5. Ik kwam net via google op deze site terecht. Wat een leuke dingen maak en verkoop jij! Echt super leuke boekjes en stempels. Ik heb nog niet alles bekeken maar weet nou al zeker dat ik wat dingen bij jou ga kopen. Ik heb namelijk al heel wat ideetjes opgedaan met jou materiaal.

    Groetjes,
    Anja

  6. Wat zijn ze ontzettend leuk!!
    Ik ga binnenkort even bij je bestellen. 🙂 Ik zoek wat leuke dingetjes om weg te geven aan de baasjes van m’n pension-logeetjes.

    Groetjes Audrey

  7. leuke blokjes! echt van die hebbedingetjes die je gewoon moet hebben! en niet eentje, maar een hele rij! (aangezien je er altijd wel wat kwijt bent!) goeie actie!

  8. whoieeeeeeeeee top idee voor het befaamde kinderzakje van het feestje.Truus zal het top vinden!!!
    En ik ook …wacht met smart

  9. Ooooh wat leuk weer zeg!!! Zo schattig die matchbooks.. Ik ga er binnenkort wat bestellen om te bestempelen met de stempeltjes die je voor me gemaakt hebt.

    Groetjes Katja

  10. ik heb ze toch voor truusje in huis gehaald….en ze zijn leuk!!!!!!!!!!!!!
    Truus is super blij dat ze iets anders heeft dan het gewone!!

Geef een reactie

