Matchbook blokjes *Verloting* Gesloten

Dit keer ga ik het niet weeeeer over mijn blokjes hebben… 😉  Wél over andere blokjes. 😀 Ik heb deze matchbooks gemaakt, van blaadjes van de andere blokjes (oeps… toch. sorry! 😉 ) en een bestempeld kaftje.

This time I won’t talk about my noteblocks again… 😉 But I am going to talk about other blocks. 😀 I made these matchbooks from sheets of the other blocks (oops! sorry! 😉 ) and a handstamped cover.

matchbookrose 

matchbookrose1

matcchbookgroen

 Ik verloot het setje van 5 groene matchbooks! Laat je reactie achter om kans te maken. Woensdag 3 juni maak ik de winnaar bekend. 😀

I’m having a give-away of the 5 green matchbooks! Leave your comment to make a chance. Wednesday June 3 I will announce the winner. 😀

En de winnaar is… Liesbeth! 😀 Gefeliciteerd!

And the winner is… Liesbeth! 😀 Congratulations!

12 reacties op “Matchbook blokjes *Verloting* Gesloten

  1. Ik weet nog niet precies hoe deze blokjes werken hihih
    maar vind die groene met kikkers er zo schattig uit zien dat k helemaal v’liefd ben 😀

  2. weet nu hoe het werkt en vind ze hartstikke leuk en leuk dat je weer een nieuwe variant blokjes hebt bedacht!

  3. Heel erg leuk en toevallig is groen mijn favo kleur.
    Jammer dat veel mensen groen niet mooi vinden, maar je kunt super veel combineren met groen.

  4. Wat een leuk idee weer Nicolle!! Echt geweldig hoe je het allemaal verzint…
    Vind ze dan ook weer erg schattig!

    Groetjes Ellen

  5. wat een super leuke blokjes!
    zoiets moet ik ook nog eens proberen te maken!

    groetjes lieke

  6. Ik hoop dat ik nog op tijd ben….. Ik doe graag mee met de verloting! En ga nu even verder snuffelen op je blog….

  7. Misschien dat ik net over de sluitingsdatum zit, maar ik zou nog graag meedingen naar zo’n uber-cute blokje!
    Leuk ideeën heb je!

Geef een reactie

