Blokjes maken

Zijn jullie mijn blokjes al beu? Ik nog niet… 😉 Zo ziet het eruit als ik blokjes aan het lijmen ben. De blokjes zijn al klaar, alleen de kaftjes lijm ik er handmatig op. Best leuk om te doen!

Are you fed up with my notebooks already? I’m not… 😉 This is how it looks when I’m glueing the notebooks. The notebooks are finished, I only have to glue the cover onto it. It’s fun!

blokjesplakken

Als ze klaar zijn, mogen ze in de lade:

When they are finished, I put them in the drawer:

blokjeslade

Eén reactie op “Blokjes maken

  1. Ik ben jouw blokjes ook nog niet beu hoor 😉
    Heel leuk om even in de blokjeslade te mogen kijken, ziet er mooi uit met al die verschillende blokjes!!

Geef een reactie

