Gescrapte blokjes

Inge heeft voor mij 4 blokjes gescrapt. Ze zijn geweldig geworden, vinden jullie ook niet? Ik vind het erg leuk om te zien dat mijn blokjes zooo mooi kunnen worden! šŸ˜€ Dank je wel, Inge!

Inge had scrapped 4 notebooks for me. Don’t you think they turned out great? I really like to see that my notebooks can get sooo beautiful! šŸ˜€ Thanks, Inge!

notitieboekje groen-bruin

notitieboekje konijn

notitieboekje zwart-wit

Losse omslag:

Moveable cover:

notitieboekje rozenotitieboekje omslag

4 reacties op “Gescrapte blokjes

  1. Hey Nicole,

    Superbedankt voor je leuke geschenkje!
    Had echt niet gehoeven hoor!
    Maar vind hem wel erg leuk!
    Heb het graag gedaan!
    Mocht je nog ergens een keer voorbeelden van willen hebben, dan roep je maar!:)

    Groetjes Inge

  2. Vooral de onderste is mijn faforiet. Vind Alyssa dan ook zo’n mooie papierlijn *sjucht…*

    xx Monica

Geef een reactie

