Bestempelde blokjes

Vanmiddag heb ik lekker zitten stempelen…

This afternoon I have been stamping…

blokjesstapel1

De blokjes, meisjes- en hondjesstempels verkoop ik op mijn site. πŸ˜€

The notebooks, girls- and dogstamps are being sold on my site. πŸ˜€

blokjesmeis

blokjescupcakeblokjeswoef

Β 

blokjesstrik

4 reacties op “Bestempelde blokjes

  1. Lekker ontspannend lijkt me dat, een middagje stempelen. Zou ik ook eens moeten doen ! Wat een lieve stempeltjes !! Heb jij een speciale pons voor die ‘ovaaltjes’ ?

  2. Pingback: Tijdelijk bericht *Stempels te koop* « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

