Nieuwe blokjes *verloting* Gesloten

Sinds een paar weken heb ik deze leuke blokjes, die ik zelf bestempel en weggeef als kadootje of soort visitekaartje.

Since a couple of weeks I have these cute note books, and after I’ve stamped them, I give them away as a present or as a kind of a business card.

blokjevoorbeeld

Omdat ik vragen kreeg over waar ik die blokjes haal, (ze worden speciaal voor mij gemaakt) heb ik maar besloten om ze te gaan verkopen op mijn site. Ik heb ze nu in 3 kleurtjes: gebroken wit, parelmoer rose en lichtblauw. πŸ˜€ De kaftjes lijm ik er zelf op… genoeg te doen dus. πŸ˜‰

Because people asked me where I buy these note books, (they are specially made for me) I decided to sell them on my site. They are available in 3 colors: off white, mother of pearl pink and light blue. πŸ˜€ I have to glue the coversΒ onto the note books myself… enough work to do.Β πŸ˜‰

blokjemix

Ik verloot drie blokjes (van elke kleur een) aan een van de reacties op deze post. Zondag 17 mei laat ik weten wie de gelukkige is. πŸ˜€

I raffle three note books (one of each color) to one of the reactions on this post. Sunday 17 May I will let you know who’s the lucky one. πŸ˜€

Β 

En de winnaar is… Ellen! Gefeliciteerd! πŸ˜€

And the winner is… Ellen! Congratulations! πŸ˜€

18 reacties op “Nieuwe blokjes *verloting* Gesloten

  1. Deze zijn ook erg leuk zeg, heb net deze week wat zeepjes en zakjes bij je besteld. Vandaag verzonden en ik ben heel benieuwd hoe ze er uit zien.
    Misschien zijn deze blokjes ook leuk voor de verkoop in mijn winkel.
    Groetjes Pieternel

  2. Hi Nicole,
    Wat een schattige blokjes…. heerlijk om van alles in op te schrijven wat je moet onthouden…:)
    Hartstikke leuk!
    Groetjes Ellen

  3. denkt heel hard na …want truusje heeft haar verjaardags feestje in juli,dit zou echt de topper zijn in het befaamde zakje.Geen snoep maar een leuk presentje.
    En dan achterop de geweldige stempel!

  4. Heel erg leuk die blokjes.
    Ben nu eerst een stempel aan het uitzoeken.
    Ik twijfel nog tussen 3

    grtjs en succes Tiny

  5. Ik heb er al 1 gekregen bij een bestelling en vind ze in het echt superleuk ik denk dat ik er ook nog wel ga bestellen ))))))

    Groetjes en doe zo verder
    Fanny

  6. Wat zijn ze ontzettend supercute, maar dat zijn eigenlijk al je spulletjes πŸ˜‰ Helemaal geweldig dat je ze zelf dus ook nog opleuken kan!

  7. Super leuke blokjes zijn dit.
    Ik heb er al een van je mogen krijgen bij een vorige bestelling.
    Heb er nu ook meteen maar wat besteld om mijn eigen ztempel er op te kunnen zetten.
    Misschien geef ik ze dan ook wel weer kado bij een bestelling.

    Groet, Evita

  8. Heee Nicole,

    Wat leuk, dat ik gewonnen heb. Ik was er helemaal door verrast, toen ik net de mail zat te lezen. Eerlijk gezegd was ik vanwege vakantie helemaal vergeten dat ik had meegedaan. Ik dacht al even dat je de verkeerde had. Dus ik ben helemaal blij nu, met zo’n leuke prijs.
    Een dikke knuffel,
    Groetjes Ellen

  9. Hee Nicole,
    Ze zijn binnen hoor. Vandaag aangekomen, het zijn leukjes, hele erge leukjes.
    Ik zal er eens goed over nadenken, waar ik ze voor ga gebruiken.
    Hartstikke bedankt en tot ….. wie weet waar???

    En bedankt CreaCJ voor de felicitatie:))

    Groetjes Ellen

Geef een reactie

