Swapperdeswap

Kristel van Vlijtig en ik hebben geswapt. Als het goed is, krijgt ze haar stempels van mij vandaag en ik heb haar stempels afgelopen zaterdag gehad. En ik ben er zoooo blij mee! 😀

2 handgemaakte stempels door Vlijtig  in een handgemaakt zakje met een leuke (handgemaakte) kaart.

Kristel from Vlijtig and I had a swap. Hopefully, she will get my stamps today, I received hers last saturday. And I am soooo happy with them! 😀

2 handmade stamps by Vlijtig in a handmade bag with a nice (handmade) card.

Ik ga lekker alles bestempelen met mijn nieuwe Nicole-stempel. lol…

I am going to stamp everything with my new Nicole-stamp. lol…

vlijtig

Kristel, bedankt voor deze superleuke swap! Ik hoop dat jij net zo blij bent met mijn stempels als ik ben met de jouwe.

Kristel, thanks for this great swap! I hope you will be just as happy with my stamps, as I am with yours.

4 reacties op “Swapperdeswap

  1. Ik zag jullie ruil bij Kristel op haar blog. Goed gedaan allebei!! Ben zel fook in het bezit van zo’n mooi Dorith stempeltje..zo’n leuke stijl!!
    De stempel die jij hebt gemakat vind ik ook erg gaaf!!
    Ik ga je eens mailen over een swapje 😉
    groetjes Dorith

Geef een reactie

