Amigurumi Vogeltje

Afgelopen week heb ik 2 vogeltjes gehaakt. Eerst een rose (alweer rose… 😀 ) en daarna een ieniemienie lila vogeltje, waar ik een sleutelhanger van heb gemaakt.

Last week I crocheted 2 birdies. At first I made a pink one (pink again… 😀 ) and after that a tiny purple birdie, that I turned into a keychain.

birdie

birdieklein

2 reacties op “Amigurumi Vogeltje

  1. Wat een schatjes (L)!
    Ik vind deze roze het liefste 🙂 komt denk ik door de kleine oogjes in verhouding met het lijf 🙂

  2. Heel lief! vooral om er een sleutelhanger van te maken!! Mag ik vragen welke maat haaknaald je dan gebruikt?

    Groetjes, Nancy

Geef een reactie

