Blokjes en Verloting *Gesloten*

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het bewerken van de blokjes die ik bij de drukkerij heb besteld. Ik heb er zelf een kaftje op gelijmd en deze bestempeld. Nu ben ik de trotse eigenaresse van schattige-blokjes-om-weg-te-geven-teneinde-meer-naamsbekendheid-te-krijgen-of-gewoon-voor-de-gezelligheid. ๐Ÿ˜€

Last week I have been busy with making notepads that I ordered at the printing office. I glued the covers and stamped them. Now I am the proud owner of cute-notepads-to-give-away-in-order-to-increase-my-brand-awareness-or-just-for-fun. ๐Ÿ˜€

Men neme de blokjes, kaftjes, stempels en pons…

You take the notpads, covers, stamps and punch…

blokjes1

… en maak er met inktย een leuk blokje van…

… and with some ink you make a nice notepad…

blokjes4

Tadaa…

blokjes2

Verloting: Ik verloot een blokje aan 2 lezers die een berichtje achterlaten (sluiting 19 april).

Give-away: I raffle a notepad to 2 readers that leave a message (ends 19th ofย April).

ย 

Edit: De winnaars van de blokjes zijn bekend: EllenD en Marith! Gefeliciteerd! ๐Ÿ˜€

Edit: The winners of the notepads are EllenD and Marith! Congratulations! ๐Ÿ˜€

16 reacties op “Blokjes en Verloting *Gesloten*

  1. Ooohhh leuke blokjes!! ook de stempels natuurlijk ๐Ÿ™‚

    Je drukt er letterlijk een echte Nicole-stempel op! ๐Ÿ™‚
    Je herkent ze meteen, echt heel leuk!

    Ennuh…. dat paarse… geweldig! ๐Ÿ˜€

  2. Wat een schattige blokjes zeg!!Hoe kom je op het idee??
    Zo zijn ze echt heel persoonlijk…
    Groetjes Ellen

  3. Wat een leuk idee zo om die blokjes te maken en helemaal zo leuk met die stempels.
    Ik denk dat je het dan ook zo met die memoblaadjes kan doen. Mmmm, is wel wat om voor mijn collega’s te maken bijvoorbeeld.
    groetjes, Ria

  4. Tjonge Nicole, wat ben je weer heerlijk creatief geweest. De blokjes zien er super uit!!!
    Wat is het toch leuk als je zoveel originele ideeรซn hebt en uitvoert ๐Ÿ™‚

    En dat je er nu ook nog een verloting aan hangt, maakt het allemaal nรฒg leuker ๐Ÿ˜‰

  5. Oww liefff!.. Ziet er echt super schattig uit!..

    Hoe kom je toch elke keer weer op t idee ๐Ÿ˜€

  6. Ze zijn superschattig geworden Nicole!! ik dacht dat je zoiets al eens eerder had gemaakt of niet?? Heb ook nog een vraagje voor je maar die zal ik even per mail versturen ๐Ÿ˜‰

  7. Hoi,

    Ze zijn superleuk!! Ik wil er eigenlijk wel eentje met mijn eigen naam haha! Maar dat kan ook hรจ? Maar die van jou zijn wel heel erg schattig hoor!!

    Groetjes, Nancy

  8. Meedoen meedoen meedoen!!!
    Ze zijn ontzettend leuk geworden die blokjes! Ik hoop dat ik in de prijzen val…en doe mij anders maar de staatsloterij ๐Ÿ™‚
    groetjes Dorith

  9. Hartstikke leuke blokjes, leuk te zien dat mensen zulke leuke dingen produceren en laten zien hoe het moet!! Succes, lekker doorgaan met je blog ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

