Kralenkamer

Afgelopen week heb ik een aantal nieuwe kastjes gekocht voor mijn kralenkamertje. Ik ben heel bescheiden geweest en heb maar 10 kastjes gekocht… *bloos* ๐Ÿ˜‰ Gisteren en vandaag heb ik mijn domein opnieuw ingericht, wat begint met een berg spulletjes die allemaal ergens anders opgeborgen worden…ย  Zo ziet het er nu uit, ik ben er zo blij mee! ๐Ÿ˜€

This week I bought a couple of new cabinets for my beadingroom. I have been very modest and bought only 10 of them… *oops* ๐Ÿ˜‰ Yesterday and today I was busy rearranging my room, what starts with a pile of stuff and everything has to be stored in a different place… This is the result, I am really happy with it! ๐Ÿ˜€

kralenkamer

En een paar sneaky peaksย van wat er inย mijn laatjes zit… ๐Ÿ˜€
And a few sneaky peaks of what’s inside my drawers… ๐Ÿ˜€

kralenkamer4

kralenkamer3

kralenkamer2

7 reacties op “Kralenkamer

  1. Wauw Nicole, daar begin ik wel een beetje van te kwijlen hoor… Ben is toch nog heel bescheiden geweest met m’n 4 kastjes, whahaha!
    Kraal ze in je mooie kamer!

    Groetjes,
    Myrna

  2. wat ziet dat er gaaf uit :O ๐Ÿ˜€ en zoveel mooie spulletjes!! kralen ๐Ÿ™‚ stempels ๐Ÿ™‚ en nog veel meer!

  3. Wow!! Jeetje! Dat wil ik ook wel! En de inhoud haha! Ziet er echt geweldig uit zeg! Bij mij ligt alles in de keuken in een kast. Het is bijna moederdag, zal eens een foto van je kamertje (kastjes!) laten ‘slingeren’.. ๐Ÿ˜‰

    Groetjes, Nancy

  4. Mooie kamer Nicole,

    We zullen kijken of in ons nieuwe huis de kamer nog mooier (voller met kralen, stempels en creaties) kan.

Geef een reactie

