Verloting! *Gesloten*

Omdat dit mijn 22e post is (is dat geen goede reden! haha… 🙂 ), verloot ik onderstaand hangertje aan een van de bezoekers die een berichtje achterlaten! Zaterdag 7 maart maak ik de winnaar bekend.

Because this is my 22nd post (isn’t that a good reason! haha… 🙂 ), I will raffle the charm below to one of the visitors that leave a comment! Saturday 7 March I will announce the winner.

Edit: En de winnares is: Dauwdruppel! 😀 Gefeliciteerd!! Ik stuur je een mailtje. 😉

Edit: And the winner is: Dauwdruppel! 😀 Congratulations!! I will send you an email. 😉

hangerstofverloting

16 reacties op “Verloting! *Gesloten*

  1. wat een lieverd ze zijn prachtig, trouwens je hebt ook zeer mooie kaarten gemaakt

  2. Wat zou ik die graag willen hebben…. (L)
    Prachtig! En inderdaad heel origineel. Geweldig!

  3. Ik had deze blog nog niet eerder gezien.
    Wat ontzettend leuk en wat een leuke dingen maakt jij.
    Kom hier zeker nog vaker kijken.

    Groet, Evita

  4. Natuurlijk mag je een link naar de mandjes-tutorial op je blog zetten. Leuk om te horen dat je er plezier van hebt gehad. Dan schrijf ik me bij deze in voor de give-away. Wat een supercute hangertje is dat!

  5. Amaj wat ben jij creatief en origineel zeg!!!!!
    Ik vind ze heel erg mooi en misschien wel leuk om er lavendel in te doen voor de auto, kast,…..

    Groetjes Fanny

  6. Jeetje Nicole,

    Wat ben jij toch een creatief mens, ik zit weer met open mond te kijken naar al die leuke mandjes, zakjes etc.etc. Superschattig!!

    Groetjes, Yvette

  7. Wat een leuk idee weer en wat een leuke stempels
    heb je weer gemaakt.

    Groetjes Astrid

  8. Hoi Nicole,

    Waaaaaaauh wat een super lief hangertje zeg. Je kunt ze ook leuk vullen met lavendel, voor tussen je ondergoed of onder je hoofdkussen. Ik ben weer terug uit frankrijk maar ik ben ontzettend moe, en heb de puf niet om te mailen of te forummen. Steeds maar even heel snel. Binnenkort wil ik weer een stempel bij je bestellen en wat leuke nieuw zeepjes.
    Dikke kus Karin xxx

  9. joepie dank jewel Nicole voor de leuke verloting de hanger past mooi bij mijn nieuwe handtas

  10. Je super leuke mooie hanger is vandaag goed aangekomen, ik ben er super blij mee thanks

  11. Leuk idee zeg, wellicht kun je ze voor de verkoop gaan maken. Ik heb er interesse in wel, met bijouterie monique er dan op ipv het poppetje!

    of met Veel liefs… er op ook heel gaaf??

Geef een reactie

