Stoffen mandje

Zo, ik ben druk bezig geweest vandaag… 🙂 Na de hangertjes van hieronder heb ik ook maar een stoffen mandje gemaakt, met behulp van deze tutorial

I’ve been busy today… 🙂 After making the charms (see below), I also made this fabric basket, using this tutorial.

stoffenmandje

stoffenmandje1

Ik heb de stof aan de binnenkant bestempeld, is dat niet schattig! 🙂

I stamped the inside fabric, doesn’t it look cute! 🙂

5 reacties op “Stoffen mandje

  1. Hartstikke leuk Nicole! Ik heb nog van die harde lampekappen aslan, zou het daar ook mee gaan of is dat te stug????

  2. Hoi Anneke,
    Leuk dat je op mijn blog hebt gekeken! 😀
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee of het daarmee lukt… sorry! 😉

    Groetjes,
    Nicole

  3. ik heb wel eens wat mooie zakjes en lintjes enzo besteld maar wat nou ook leuk zou zijn:
    ik zie aan zijkanten van deze mandjes een dubbelgeslagen lintje. ik wil nog wel eens ipv metalen naamlabel juist een lintje met je naam erop en dan dubbelgeslagen en vastgezet zodat je m heel makkelijk ergens aan kunt hangen, ideetje?

  4. Dit is echt heel leuk zeg: je eigen stoffenprint! En wat maakt het dit zakje extra bijzonder zeg. Echt heel erg geslaagd!

    xx Monica

Geef een reactie

