Stoffen hangertjes

Men neme leuke stempels, lintjes, stof en inkt…

You take some nice stamps, ribbons, fabric and ink…

hangerstof

En met een naaimachine maak je er dan deze leuke hangertjes van. Leuk om als sleutelhanger o.i.d. te gebruiken!

And with a sewing machine you can make these cute charms out of them. Nice to use as a keychain or so!

hangerstofvoorkant

De voorste is gereserveerd voor mezelf! 🙂

The one on the front is for me! 🙂

Achterkant:

Back side:

hangerstofachterkant

7 reacties op “Stoffen hangertjes

  1. Ik vind deze toch ook wel heel erg leuk!!! Wat denk je, kan ik er nog een ‘hobby bijnemen’?! 😉 Vooral ook met die lintjes eraan!

  2. Hoi ,

    erg leuk die kussentjes en lintje , maar hoe of waar kan je die speciale stempels laten maken ?

    groetjes

  3. deze zijn ook al zo gaaf 😀 heb je eigenlijk speciale inkt nodig om op stof te stempelen? (weet jij vast wel hihi)

  4. Hoi hoi,

    Wat leuk zeg! Kan je mij ook vertellen waar je stofstempels kan kopen en welke inkt je daarvoor nodig hebt?

    Groetjes van Heidi

  5. Hoi

    Ik ben ook wel benieuwd waar je die stempels koop of laat maken
    het ziet er erg leuk uit
    groetjes Mayke

Geef een reactie

