Carrousel

Gisteren heb ik deze carrousel gekocht… en kijk eens hoe leuk hij staat op mijn werktafel:

Yesterday I bought this carousel… and look how beautiful it is:

carrousel

ย 

Intussen is hij al wat verder gevuld, met in de laadjes mijn zelfgemaakte stempels. ๐Ÿ˜€
In the mean time I stuffed it with some more things, in the drawers I keep my handmade stamps. ๐Ÿ˜€

3 reacties op “Carrousel

  1. Wat is ‘ie mooi!!! Behalve een boel opbergruimte, staat het ook nog erg leuk ๐Ÿ™‚

  2. Die wil ik ook! Waar heb je die gehaald?
    Je maakt erg leuke dingetjes en dat brengt mij weer op ideetjes. ๐Ÿ˜‰ Ik zal je site zeker vaker bezoeken.
    Groetjes

  3. Tjee, wat leuk zeg!
    heb je dit zelf gemaakt, je zou er meer van moeten gaan maken dan en verkopen, denk echt dat er animo voor is!!

Geef een reactie

