Zeepketting

Nu ik zulke leuke nieuwe kleurtjes zeepjes heb, moet ik er zelf natuurlijk ook wat mee maken! šŸ˜€

Now I’ve got such nice cute new colours of soap, I have to make something with them! šŸ˜€

Deze zeepketting is gemaakt met de honingkleur zeepjes en kokossplit. Hoewel ik zelf niet zo van bruin hou, vind ik hem toch errug leuk geworden! šŸ˜€

This soapchain is made with the honeycolour soapies and coconut-chips. Although I’m not fond of brown, I do like it! šŸ˜€

zeepketting

3 reacties op “Zeepketting

  1. hoi, ik zou ook eens graag een zeepketting maken, is daar misschien een patroon van?

Geef een reactie

