Verloting!

Omdat dit mijn 12e berichtje is op mijn blog (tsja, je moet toch een reden verzinnen… 😀 ), verloot ik

~ 20 chocoladebruine zeepjes ~ voor zeepkettingen ~

Because this is my 12th post on my blog, (I had to make up some reason… 😉 )I start this lottery for 20 chocolate brown soapies for making soapchains.

zeepjesbruin

 

 

 

 

 

 

 

Het enige wat je hoeft te doen is te reageren op dit bericht.

Zaterdag a.s. maak ik bekend wie de zeepjes heeft gewonnen!

All you have to do is reply to this post.

Next Saturday I’ll announce the winner!

[Edit] De winnares is bekend: Claudia ~Sierart~!
Claudia, Gefeli en veel plezier met je zeepjes! 😀

22 reacties op “Verloting!

  1. Ja ik ik ik !! 🙂
    Omdat ik nog nooit een zeepketting heb gemaakt bij gebrek aan zeepjes.
    Leuke actie direact, ja je kunt moeilijk wachten tot je 100 berichtjes hebt he? Het is gewoon leuk om iets te verloten! 😉
    Ik ga duimen, hihi!
    groetjes Dorith

  2. Hoi hoi Nicole,

    Oooh je hebt nieuwe zeepjes in je shop :).
    Ik kom zo snel mogelijk eens een kijkje nemen.

    Groetjes,
    Evi

  3. Ooooh Nicole, een verloting, daar ben ik gek op.
    Dus ik wil graag meedoen (ondanks dat ik al zeepjes heb).

    Trouwens gefeliciteerd met je 12e berichtje, hihi.

  4. Heey nicole..

    k wil ook wel zeepjes winnen hoor!!!

    ik denk dat ik zeer binnenkort zowiezo eens wat zeepjes bij je ga bestellen.. je hebt er zulke mooie kleuren bij gekregen..

    succes met je blog!
    Groetjes Wendy(ju~wendy)

  5. hier wil ik ook wel aan meedoen, ik ben gek op zeepjes en gek op creativiteit.
    nu het geen schaatsweer meer is, heb je gewoon weer zin in leuke dingen maken. Nicole, veel succes met al je zakjes, zeepjes, ztempels en zieraden. Groeten Pleunie

  6. Tja… je 12 berichtje kun je natuurlijk ook niet ongemerkt voorbij laten gaan he…. haha
    Gefeliciteerd en dat er nog maar vele berichtejs mogen volgen!

    Wanneer schrijf je een stukje over je nieuwe expositie bij de kunstwinkel? Of komt dat pas na de 14e? Ik heb het in mijn agenda staan en ik ben van de partij! 🙂

    Groetjes Patricia

  7. Hee Nicole!

    Hele gave weblog, hoor!! 🙂

    Ook onwijs leuke dingen in je shoppie.

    Veel succes met je shop/weblog/stempeltjes/de rest 🙂

  8. Hee Nicole,

    Jij zit ook niet stil, aan de blog te zien.
    Heel leuke dingen die je maakt.

    Doe zo verder!

    Groetjes Nancy

  9. Jeetje…zoveel berichtjes al!!!!
    Had niet gezien dat je er al zoveel gepost had.
    Maar je zeepjes verdienen natuurlijk wel een eigen plekje.

    X

  10. Wat geweldig je eigen blog, we volgen met plezier je berichtjes op, veel plezier ermee

  11. Hoi Nicole,

    Leuk je eigen blog. En wat heb je weer mooie stempels en leuke zeepjes. Zal binnen kort zeker bij je bestellen. En natuurlijk doe ik mee met de verloting.

    gr

  12. Ziet er weer ontzettend leuk uit.
    En natuurlijk doe ik ook mee voor de zeepjes!!

    Hartelijke groet,
    Netty

  13. Hoii Nicole,

    Via het sieradenforum kwam ik op jou blog.

    Ziet er leuk en gezellig uit he!

    Veel suc6 verder.

    Groetjes.

  14. Hoi Nicole,

    Wat een leuke blog, en ja je zeepjes zijn ook erg leuk.
    Heb de andere allemaal al op gebruikt aan de zeepkettingen dus nieuwe zijn altijd welkom, zeker in deze nieuwe kleur.

    Heb je trouwens ook nog die bedrukte lintjes?

    Groetjes, Claudia

  15. Hoi Nicole,

    Ik heb al meerdere keren je website bekeken met de leuke zeepjes. Maar ik ben nog maar nét begonnen met
    sieraden maken en vind alles zo leuk en wil alles wel hebben. Tot nu toe is het er nog niet van gekomen om
    ook zeepjes te bestellen, dus dit zou een leuke manier zijn!
    Ontzettend leuk dat je een verloting houdt! Ga vooral zo door met al je creaties/blog/winkeltje etc!

    Groetjes, Jantien

  16. Heeey Nicole,

    Wat leuk dat je een blog hebt!!!! Ik ga hem zeker volgen. Jij verzint ook altijd weer iets nieuws, vind ik zo leuk… hihihihihi

    Groetjes Manon

  17. Hoi Nicole,

    Wat leuk joh, je blog. Ik zet hem in m’n feet-reader, dan weet ik gelijk wanneer je een nieuw logje hebt.

    Groetjes Audrey

  18. Hoi Nicole,

    Dat je nog tijd hebt voor stempelen, kralen etc.
    Maar weer een mooie site erbij.

    Groetjes
    Sabrina

Geef een reactie

