Zilveren hangertjes

Binnenkort heb ik een expositie voor mijn sieraden. Hiervoor heb ik een boel hangertjes gemaakt, van zilver met zoetwaterparels en swarovski (mijn favoriete combinatie πŸ˜€ ).

Soon my jewelry will attend at an exposition. I made a lot of pendants, made of silver, freshwaterpearls and swarovski (my favourite combination πŸ˜€ ).

hangertjes1

Ik heb ze verpakt met zelfgemaakte kaartjes en ze komen aan een oorbellenmolen te hangen.

I attached them to handmade cards and they will be hanged on a earringdisplay.

hangetjes2

Β 

hangertjesmolen1

2 reacties op “Zilveren hangertjes

  1. Wat zijn je hangertjes leuk zeg Nicole, echt super mooi.
    Ik vind ze ook harstikke leuk verpakt, heel erg gaaf!

    dikke kus Karin XX

Geef een reactie

