Nieuwe kleurtjes leer

Ik bestelde twee nieuwe kleurtjes leer als proefje en wat mij betreft is de proef geslaagd, I love them!
Ik maakte er sleutelhangers van… links de kleur leer die ik al had en rechts daarvan de twee nieuwe kleurtjes…

I ordered leather in two new colors and I think they are keepers, I love them!
I made keychains using the leather… on the left the one I already had and on the right the two new colors…

leren sleutelhangers

Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd of jullie hier net zo vrolijk van worden als ik…
Wat denk je, zal ik de leertjes inkopen voor mijn labels, sleutelhangers, keycords, enz.?

I’m quite curious of what you think of these… does it make you just as happy as me?
Shall I order this leather for my tags, keychains, lanyards, etc.?

leren sleutelhangers

 

 

9 Reacties

  1. Ja! Doen! Ze zijn mooi!

  2. Absoluut geslaagd als je het mij vraagt. Die donkerste vind ik eruggggggggg mooi!!!!!! Ik zeg Bestellen maar ^.^ Fijne avond.

    groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  3. Prachtig! Ik ben o blij met mijn labels van jou! Ik vind die cognac kleur ook top! ik ga even denken over welke riem ik aan mijn tas wil, je hoort van me!! Liefs Lisanne

  4. Ohhhh kan niet kiezen….mooi!!!

  5. Mooi, maar wel veel bruin. Kun je geen leuke kleurtjes krijgen?

  6. goeie kleuren, ook om te combineren. is roze en grijs ook mogelijk?

  7. Heel mooie kleuren groetjes Marie-Claire

  8. Doen, mooi…..

  9. Die donkere vind ik echt helemaal super!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 562 andere volgers

