Nog meer kaartjes…

Nou ja, jullie weten het allang! Ik ben Visitekaartjesverslaafd!
Dus jullie kijken er vast niet raar van op als ik zeg dat ik weer nieuwe kaartjes bestelde. Toch?!

I have told you earlier that I’m a business cards addict. So you won’t be surprised when I tell you I ordered some more. Right?

visitekaartjes
Wat zijn ze leuk he! Zien jullie die haaknaald? En dat groene bloemgedoe lijkt net op een gehaakte doily, toch? Of ligt dat aan mij?
Anyway, ik vond de quote zo leuk dat ik er wel kaartjes mee moest bestellen.
Alleen, nu is mijn laatje vol. De kaartjes passen er niet meer bij.
Dus, willen jullie me helpen met het wat plaats maken in mijn laatje? *kijkt hoopvol*
Ik ga de kaartjes verkopen. Nou ja, niet alles hoor… *slik*
Maar bijvoorbeeld deze nieuwe, 10 voor 80 cent.
En bijvoorbeeld een setje van deze:

Aren’t they the best? Do you notice the crochet hook? And that flowery thing looks just like a crocheted doily, don’t you think?
Anyway, I liked the quote so much I just had to order some cards with it. But now my business card drawer is full. The new cards won’t fit in it.
So I’m selling some of my cards, but unfortunately only for Dutch people.
But I’d like to hear what you think of my new cards!

kaartjes
Van ieder twee kaartjes en van de T&T Kijkhuisjeskaartjes 4 (setje van 10 kaartjes dus), ook voor 80 cent.
De verzendkosten komen er nog wel bij hoor, 10 kaartjes wegen 20 gram (= 1 postzegel = 64 cent).
En als je meer dan 1 setje bestelt, dan doe ik er nog wat andere kaartjes bij. Laatje moet leeg een beetje leger tenslotte.
Mail me je bestelling maar, ik zit er klaar voor. ;)

3 Reacties

  1. Hallo Nicolle, ik wil wel wat kaartjes bij je bestellen. Het gaat dan om de eerste drie kaartjes. Niet die met die muisjes (ik heb niks met muisjes, sorry).Is dat mogelijk? Mijn mailadres is funnyface720@hotmail.com.

    Groetjes, Akke

  2. gisteren doosje ontvangen, was weer zoooooooooooooo blij
    graag bestel ik twee setjes van de nieuwe kaartjes, ja ik kan hier ook niet aan weerstaan
    bedankt en groetjes
    muicheline

  3. wat zijn ze leuk!!!! En je kunt er nooit genoeg hebben ;)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 571 andere volgers

