Nieuwe visitekaartjes

Ja hoor, het is weer zover… ik kon het niet laten en bestelde nog meer visitekaartjes. En nog meer…
Ik hoor jullie al zuchten. Oh nee, dat was ik zelf.

Oh no, it’s that time again… I ordered some more business cards. And some more… I can hear you sigh. Oh wait, that’s me.

business cards
Zijn ze niet leuk?! De bovenste hebben een glanslaagje over de bloemetjes, heel subtiel en mooi. Helaas niet te zien op de foto.
En daarna bestelde ik ook nog de onderste kaartjes, oh oh… maar is die quote niet geweldig?! Whoei!
Uitermate geschikt om overal op te hangen of achter te laten. Gewoon, voor de gezelligheid. En dan hoop ik dat iedereen die ze ziet er een beetje vrolijk van wordt. Ik in ieder geval wel.

Aren’t they the best?! The ones at the top have a shiny coating on the flowers. And don’t you think the quote on the bottom card is awesome?! Yay!
They are excellently perfect to place them here and there. Just for fun. And I hope I can make some people smile. At least it will make me smile.

???????????????????????????????
Ik maakte er gelijk wat boekjes mee, van kaartjes, karton en mijn naaimachine mocht ook aan de slag.

I altered some note books with them. My sewing machine also joined in.

???????????????????????????????

De kaartjes waren net iets te breed voor de boekjes, maar dat heb ik opgelost door bij het bovenste boekje een stukje van het kaartje te snijden en bij het onderste boekje het kaartje om te vouwen.

The cards were a bit too wide for the note books, but I solved that to trim the card of the first book and to fold the card on the second book.

business cards
En dan krijg je dus een verrassing aan de binnenkant.
Ben er helemaal blij mee!
Zo blij dat ik aan één van jullie een setje kaartjes wil sturen. Laat een reactie achter om mee te doen aan de verloting.
Ik stuur je een kaartje van elke soort uit mijn verzameling visitekaartjes…

And that folding gives a suprise on the inside.
I like it! I like it so much that I want one of you to join in on the fun. I will send a card of each design in my assortment of business cards. Leave a comment to join.

???????????????????????????????
*bloos*
Nou ja, je kunt nooit genoeg kaartjes hebben… maar een extra laatje zou ook handig zijn. ;)

*oops*
Oh well, you can’t have enough business cards… but an extra drawer would also be nice. ;)

23 Reacties

  1. wauw,wat zijn dat er veel!!ik heb er helemaal geen!en je nieuwe kaartjes zijn heel leuk geworden!!!ik zou zo zeggen,doe zo verder!je kan er nooit genoeg hebben he!

  2. Wat leuk! Hoe verzin je het elke keer weer.

  3. Oh my god! Dat was het eerste wat ik dacht dat ik in me mail box met de titel zag…nieuwe visitekaartjes. Maar moet zeggen dat jij altijd hele originele kaartjes heb!

  4. Haha, het zijn geen visite kaartjes maar feel good kaartjes……errug leuk!

  5. WAUW wat mooi!! Echt heel erg leuke tekst.

  6. Wat een originele give away! Ik doe graag mee. Groetjes Helen

  7. Woehaaaaa! Die zijn tof! Wel heeeeeeel jammer dat dat glanslaagje op de foto niet goed uitkomt… goh, die zou ik best eens van wat dichterbij willen bekijken #subtielehint :p

  8. Je nieuwe kaartjes zijn geweldig! en wauw, wat een verzameling heb je opgebouwd… die wil ik wel eens allemaal samen op de foto zien (als ze daar tenminste op passen :-) ).

  9. Heel mooi zeg ! een geweldige give away ,ik wil graag mee doen !

    Hartelijke groet Geertje

  10. Haha, jij bent echt erg!! Hoe heet het als je verslaafd bent aan visitekaartjes? Geweldig!

    Lfs, Lies

  11. ohhhh wat ben je toch weer leuk bezig!!! Helemaal leuk leuk leuk!!!
    Groetjes, Sandra

  12. Oh wat heb je er veel en wat leuk! Ook zo’n leuk idee om ze op een boekje te naaien. Thanks voor de inspiratie en ik doe graag mee.
    Groetjes winneke

  13. Leukleuk! Ik doe graag mee!
    Groetjes Saskia (@woonthier)

  14. Ik volg je blog nog maar kort en ik ben erg benieuwd waar je de kaartjes laat drukken. Is het hele ontwerp van jou of kun je online e.e.a. kiezen qua vormen en lettertypes. Ziet er erg gaaf uit.
    De lange tekst is ijzersterk.

  15. Haha, nog even en je hebt een hele KAST nodig :).
    Heel erg leuk en zo knap dat je elke keer weer zo’n gave tekst weet te verzinnen.
    Groetjes, Barbara.

  16. Die zijn leuk! Nog even en je laatje is te klein :)
    X

  17. Wat een mooie kaartjes, ik beheers me nog steeds maar moet niet te veel van dit soort berichtjes zien want dan ga ik alsnog overstag. Ik doe graag mee

  18. hi
    iedere keer blijf je me weer verbazen over wat je weer voor leuke dingen verzint ga zo door.

    groetjes pips

  19. Wat leuk! Kan ik nog meedoen? 😊

  20. ze zijn ontzettend leuk!!! En neem nog maar een laatje erbij ;)

  21. Als het nog kan, doe ik ook graag mee. Ze zijn zo leuk en gezellig, die kaartjes!

  22. GEWELDIG, zo’n la open trekken en dan je kaartjes bekijken. Da’s nou echt een geluksmomentje!!!
    Ik ben ook echt van de quote’s. Heb ze in fotolijstjes, op prikborden etc hangen en wissel ze regelmatig af.
    Lijkt me super om een setje kaartjes te krijgen dus doe graag mee met de verloting!!!
    “Keep my fingers crossed”!

    Groetjes Patricia

  23. Wow,love it!Wonderful idea,amazing giveaway,thank you for the chance to win it.

    Happy New Year!!!!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 572 andere volgers

