Piper & Mooney dienblad

Allereerst een gelukkig en creatief 2014 gewenst!

Ik begin dit nieuwe jaar met een simpel maakseltje (nou ja, eigenlijk maakte ik het vorig jaar al)…

Happy and creative 2014!
I start this new year with something easy peasy (actually I made it last year)…
dienblad
Bij de Action kocht ik een dienbladje waar je een foto in kunt doen en ik koos natuurlijk voor Piper & Mooney.
Gelukkig had ik nog wat flyers liggen van één van mijn Vistaprintbestellingen met deze twee schaapjes erop en die paste precies achter het glas van het dienblad!

I bought a tray with the possibility to add a photo under the glass and of course I chose to frame Piper and Mooney.
Luckily I had some flyers laying around with these two sheep and it fits perfectly!

tray
Ik haakte er wat roosjes bij, plakte ze vast en klaar!
En best een leuk resultaat, al zeg ik het zelf (vooral gezien de tijd die ik ermee bezig was). *kuche*

I crocheted some flowers, glued them and the whole thing was finished!
I quite like the result, especially because it was such a swift project.

7 Reacties

  1. Hij is leuk!!! En wat jammer dat je niet meedoet met de deken en dat fijne zachte acryl garen hihi! :-)

  2. alweer een tof idee, beste wensen voor 2014 en bedankt voor de kaartjes, was zo blij als een kind

  3. Heel mooi geschenkidee.

  4. Wat leuk, zo’n dienblad! Inderaad, een leuk cadeautje!

  5. Leuk! En vistaprint rules! ;-)

  6. Super leuk idee.

  7. W>at leuk bedacht, de foto is schitterend
    grtjs Emma

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 548 andere volgers

