Artikel…

… over mij(‘n hobby’s) in de online versie van Vrouw.nl! Hoe leuk is dat?!

Een tijdje geleden meldde ik me aan en ik mocht een verhaaltje schrijven over mezelf en foto’s van mijn maaksels meesturen.
Plus een foto van mezelf. *slik* Nu ben ik niet zo van de foto’s van mezelf op internet, maar deze keer ontkwam ik er toch echt niet aan. ;)

En vandaag, na het regelmatig checken of mijn stukje toevallig niet al gepubliceerd was, kreeg ik zomaar een mailtje dat ie online staat.
Whoei!!! Ben er helemaal blij mee! En die foto van mezelf, helemaal bovenaan de pagina ook nog, daar kijk ik maar even overheen, lol…

Klikkerdeklik!

Tadaa…

Ben errug benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

14 Reacties

  1. Super leuk

  2. leuk!!! je hebt een gezicht :)
    gek he ik had heel anders voorgesteld :)

  3. Je bent beroemd; hoe leuk!! :)
    Grappig om nu een gezicht te zien bij de blogverhaaltjes. Heel anders dan ik me had voorgesteld! ;)

  4. Hoeiii !! Wat leueueuk !!! En idd, wat leuk om een keer een foto van je te zien, supervrolijke foto, en ik had dus ook een andere voorstelling van jou, maar dat heb ik meestal als ik een persoon niet gezien heb. Maar wat leuk dat stukje, ik ga hem gelijk even bekijken bij mijn vader, die heeft de telegraaf. Gefeliciteerd, je hebt het verdient !

  5. Wauw, wat leuk Nicole! wat een leuk artikel! en ja, helemaal verdiend!!
    Leuk dat we nu weten hoe je er uit ziet! Ben benieuwd of je nu herkend wordt bij het shoppen ;-D

  6. Mijn vriendin is beroemd yeah!!! Niet meer zonder zonnebril naar de supermarkt hihi! Ontzettend leuk stuk!!! Ben supertrots op je!!! Hele dikke knuf!!! Nancy :-)

  7. Wauw wat ontzettend gaaf, een eigen artikel in Vrouw! Ook heel leuk dat we naast Trippel & Trappel ook nu een foto van jou te zien krijgen! Leuk om een gezicht bij de inspiratiebron te zien!

    Ga zo verder ;-) and keep inspire us!

    Liefs,

    Maantje

  8. Tjeempie, je eigen krantartikel, wat ontzettend gaaf! Van harte gefeliciteerd…hahahaha…lachen joh. Idd nu hebben we een gezicht en het is idd ook niet wat ik weer had verwacht, had zo wie zo gedacht dat je blond was, hahaha….niet. Wel half lang haar en geen bril….ach ja, je maakt altijd een voorstelling he….van iemand. Maar ik vond je altijd al een leuke meid, dat is nu niet veranderd, hahaha.

    ik ben wel beetje trots nu dat ik je een beetje ken…hihi…al is het alleen maar van de swap, blog en mijn oorbellen en je shopje….maar toch!

    super leuk!

    groetjes monique

  9. Ik heb even doorgeklikt naar de site. Een erg leuk interview. En ik vind het heel leuk om je eens te bekijken op een foto. X

  10. Ik zag het artikel al op Twitter voorbijkomen :-) Ziet er geweldig uit!

  11. Wauw wat leuk zeg, gefeliciteerd!! Je maakt ook zulke leuke dingen, dus helemaal verdiend!

    Groetjes Ellen

  12. Wat een leuk stukje!!! Ik vind je blog ook superleuk. En … inderdaad anders als ik me had voorgesteld, hihi!

  13. hallo Naamgenootje! Wat gek dat ik je nog nooit gevonden heb in blogland. Maar nu, naar aanleiding van het artikel op telegraaf.nl, ga ik je volgen hoor! Neem je ook even een kijkje op mijn blog? Groetjes van Nicole -Maaksels en Meer-

  14. Wat een ontzettend leuk artikel! En wat leuk dat ik nu eindelijk eens een foto van je zie! ;)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 564 andere volgers

