Gehaakte bloemetjesmagneetjes

Jullie zullen weten dat ik een lekker lang weekend heb, dus bij deze weer een nieuw blogberichtje! Woeha!
Ik heb de afgelopen twee weken niet zoveel gemaakt, (want: nieuw werk) dus ik heb wat in te halen! :D

Ik haakte kleine bloemetjes en maakte er magneetjes van…

De slinger die boven de magneetjes hangt (gezellig aan de verwarming in mijn hobbykamertje), heb ik van Nancy gehad voor mijn verjaardag. Leuk is ie he!

Ook maakte ik nog een haakboekje. Dat is eigenlijk niet zo’n creatieve uitspatting, maar wel erg handig.
In mijn tas zit altijd een etuitje, met daarin (naast het gebruikelijke assortiment aan pennen) een haaknaald. Als ik dan ook nog een wolletje in mijn tas stop, kan ik onderweg lekker haken! Maar… ik vergeet de patroontjes altijd (daarom ben ik zelf ook erg blij met de haaktutorials op mijn blog, lol… en jullie maar denken dat ik ze voor jullie maak).
Dus heb ik een aantal simpele patroontjes op de achterkant van mijn nieuwe Keep calm and carry yarn-kaartjes geschreven. Gaatje erin, ringetje erdoor en zo past het precies in mijn etuitje. Het ringetje kan telkens open en dicht, dus ik kan er nog een boel patroontjes bij doen.


Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ooh ja, en dan voor ik het vergeet… de uitslag van de blogverloting!
De Keep calm and carry yarn-postkaarten zijn gewonnen door Mariëtte en de kleine kaartjes door Janita!
Gefeli dames, ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Mailen jullie me je adres?

Enne, wie weet verloot ik onder de reacties op dit bericht wel een bloemetjesmagneet… *hint, hint*

28 Reacties

  1. Ziet er weer leuk uit en de kaartjes in je tas zijn zeer handig. Wel steeds meenemen dan.

  2. Ziet er weer gezellig uit!En lekker vrolijk,mag ook wel met dit weer van vandaag! Meiden gefeliciteerd met jullie kaarten/kaartjes!

  3. Heel erg lieve bloemetjes!
    Proficiat aan de winnaressen :)

  4. Wat een leuk idee om patronen mee te nemen in je etuitje, en super aan die ring! De bloemmagneetjes zijn heerlijk vrolijk zo op je verwarming!
    Fijne dag!
    Goetjes Jannie

    Leuke hint ; *hint*

  5. Fleurig zo’n verwarming met gehaakte magneetjes! Leuk idee om een saaie radiator op te vrolijken!

  6. schattige magneetjes!

  7. Wat een leuk idee!!!!!!!!!! Zie ik het goed ……. 100 bloemen om te haken en te breien? Met welk garen/maat haakpen maak je ze? Heb het gevoel dat pen 4 zo dik is, kan mij natuurlijk vergissen.
    Daar hou ik nou van, simpele oplossingen: haakpen(netjes) in etui – trouwens leuk etuitje met je “logo” erop – wolletje erbij en dan die kaartjes (waarom kom ik er nooit op) met patroon ……. geniaaaaaaal gewoon. Maakt even een notitie: magneetjes bestellen, kaartjes bestellen en van patronen voorzien, etuitje kopen, collectie haaknaalden vermeerderen :) ….., samengevat: ik moet mijn laatste bestelling nog even aanvullen.
    Ehum ……. maak je ook nog een bloemetjsetuto???????

    Ik HOU van je blog en je ideeën!

  8. Wat een schattige bloempjes! Dat had zo in de envelop voor de #bloemenswap gekund ;-)

    Tot tweet!
    Liefs Birgit

  9. Wat een leuke bloemetje heb je gemaakt! Erg leuk geworden weer.
    Leuk idee dat etui met haakspulletjes, dat moet ik onthouden ;-)

    Groetjes Mirella

  10. Net nog een keer ALLES goed gelezen. Zag ik het goed?????? Heb ik de postkaarten gewonnen (big smile op mijn gezicht) …….. dat is nu eens leuk nieuws op deze natte en druilerige paasmaandag – dag kan niet meer stuk.

    Over mijn laatste reactie, etui en kaartjes kunnen we al door strepen ;)

  11. Wat een leuke ideeën weer! Ik heb nu een grote handtas. Die ga ik ook maar eens voorzien van haaknaald en wol :) en misschien ook nog wel met patronen! (meestal haal ik ze van mn telefoon).

    Ook doe ik natuurlijk graag mee voor de bloemetjes magneet! :)
    Ik ben echt fan van je website!

    Groetjes Nathalie

  12. Wat ziet je verwarming er super gezellig uit!! Echt weer leuk verzonnen. Ik ga denk ik toch maar eens leren haken.
    Ik doe graag mee mee voor zo’n leuk magneetje.

    groetjes Helen

  13. Oooohhhhh *kwijl*kwijl*kwijl*kwijl* (raapt kaak van de grond)
    Wat een super lieve bloem magneetjes. Ik ben op slag verliefd.
    Nu heb ik al een leuke collectie magneetjes van je, maar deze vrolijke gehaakte magneetjes kunnen er ook nog wel bij. Komen ze in je shop?? Vooral de roze en lila?

    (nu snel weg voordat ik kwijl kan gaan opruimen)

  14. Wat leuk!! Die bloemetjes, super! Vooral omdat er ook een steeltje aan zit, helemaal origineel.
    Leuk ook dat je haakspulletjes in je tas hebt. De meeste dames doen daar make-up in ;). Superhandig!

  15. geweldig
    ik wil ook gaan beginnen maar heb nog geen idee wat voor garen
    wil een leuk kleedje gaan haken
    qua steken ken ik niet veel
    dus als je tips hebt laat het maar weten

  16. Wat een fleurig geheel :-)
    Natuurlijk laat ik een reactie achter, je weet tenslotte maar nooit.

  17. wat zijn ze schattig! Lieve kleurtjes, past helemaal bij de lente :)

  18. Ik kan helemaal niet haken maar kijk iedere keer uit naar wat je nu weer voor leuks hebt gemaakt/gehaakt. Die bloemetjes zijn super leuk! Jammer dat ik zelf bijna nooit tijd of fut heb om creatief bezig te zijn.

  19. Wauw wat maak jij elke keer toch mooie dingen!! Doet me versteld staan!! Groot compliment!! Enne mijn koelkast is nog aardig kaal!;) *hint hint*

  20. Wat een heerlijke voorjaars kleurtjes,en wat een goed idee om zo je kleine patroontjes op te schrijven,en mee tenemen.
    Gr. Agnes

  21. Wat een gezellige bloememagneetjes! Super vrolijk zo op deze sombere paasmaandag.

  22. wat een leuke bloemetjes ,prachtige kleurtjes .Hier straald de zon !

    Groet Geertje

  23. Ik vind dat je een erg leuk blog hebt en superleuke spulletjes maakt. de buttons/magneetjes zijn helemaal top! die ga ik gauw een keer bestellen!
    en dan… jihaaaaaa!… ik heb de Keep Calm kaartjes gewonnen! hoe cool is dat! ontzettend bedankt en ik zal mijn adres mailen… jihaaa!… zo cool! *doet een vreugdedansje*

  24. Wat een leuke etui zeg! Heel fijn om alles zo bij de hand te hebben. Ik vind je magnetische bloemetjes E N I G !! Fijne dag nog vandaag. Hier schijnt op dit moment de zon :-)

  25. Leuk!! Superhandig!!! En de bloemen, zo lief!! Wat denken we toch vaak hetzelfde ;-) alleen zijn mijn steeltjes langer :-)
    knuf! Nancy

  26. leuk! leuk! leuk! leuk! leuk! leuk! leuk!

  27. Leuk al die fijne hebbe dingetjes waar jij mee bezig geweest bent. Ik zit al een hele tijd te broeden op een idee om magneetjes te verwerken in mijn haakwerk en kijk, jij hebt er bloemenmagneetjes van gemaakt. Leuk hoor. Ik ben wel benieuwd hoe jij die magneetjes verwerkt hebt in je haakwerk. Of heb je die er gewoon op gekleefd?

  28. […] is het met haar en de verkoopster helemaal goed gekomen, en heeft ze ook een leuk doel bedacht voor de “ongeschikte” magneetjes. Maar ze vond mijn berichtje zo lief, dat ze […]

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 562 andere volgers

