Visitekaartjesblikjes

Dat ik verslaafd ben aan visitekaartjes, dat weten jullie al.
Dat ik houd van blikjes en kastjes en laatjes enzo, weten jullie ook al. Jullie weten best wel veel van mij.
Visitekaartjes plus blikje is…
Buikpijn! Van al die pepermuntjes die in het blikje zaten en opgegeten moesten worden voordat ik het blikje kon gebruiken. Nee hoor, ik heb ze gewoon in een zakje gedaan. Ben niet helemaal dom natuurlijk. ;)

Een visitekaartjesblikje!

Ik maakte een postkaart op maat en plakte hem op de bovenkant.
Aan de binnenkant een visitekaartje geplakt (toch handig, die rondehoekjespons).

Pepermuntjes eruit, stapeltje visitekaartjes erin… -en wat ruikt het lekker fris!- Hoe zou dat nou toch komen?!

En natuurlijk kon ik het niet bij één blikje laten.
Dus maakte ik een tweede:

En ik maakte bijpassende magneetjes:

Vinden jullie ze net zo leuk als ik?! :D

14 Reacties

  1. SUPER!! Ziet er erg leuk uit

  2. Dank je voor het idee Nicole. Ik heb ook nog ergens van die blikjes en een ronde-hoek-pons. Dat wordt natuurlijk niet zo leuk als jouw blikje, maar wie weet….. Ik ga in het weekeinde maar eens frutselen.

  3. ja, weer uebercute (uiteraard), sinds ik deze site heb ontdekt gaat het hakend en knutselend “mis” met mij. Gelukkig zijn er nog dingen waar ik niet zooooo goed in ben – dan kan ik altijd nog bij Nicollie “langs”.
    Zeg eehhhhhhh ……. welk merk pepermuntjes is dit (in blikjes)?

  4. wat een leuk idee zeg!
    echt super.

  5. Ik vind ze geweldig!

  6. Ze zijn super leuk!!!

  7. Wat ontzettend leuk!!! Nu nog blikjes zoeken hihi! Morgen misschien wel ;-)

  8. heel leuk geworden.Tja zulke blikjes heb ik niet.

  9. oeeh vet schattig :D

  10. Heel erg leuk ,hoe kom je weer op het idee.

    Groetjes Geertje

  11. oh wat leuk!!!!!! enne niet zeuren hoor, blikkies kom je altijd te kort(loog zij bij elkaar hahahah)

  12. Oh, wat leuk weer! Ik ben gék op blikjes! Ik heb nog hele mooie van m’n saxofoon-rieten. Hoewel, die vind ik eigenlijk weer te mooi om te beplakken. Gatsie, wat een dilemma weer!

  13. Leuk!

  14. Leuke actie en nog gefeliciteerd met je blog item op freubelweb.
    Groetjes irene bedijs75

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 547 andere volgers

