Granny theepot

Al een tijdje wilde ik een theepot cozy haken en opeens kwam ik zomaar, tijdens het zoeken naar leuke haakpatroontjes, een patroon van een Granny theepot cozy tegen. Jippie!
Ik moest het patroon wel aanpassen, omdat mijn theepot niet het gebruikelijke olifantenslurftuitje heeft. ;)
Zie hier het resultaat:

Onderaan hangt nog een staartje (om in olifantentermen te blijven ;) ), ik moet nl. nog een mooie, grote knoop kopen om eraan te zetten en dan kan ik de cozy dichtknopen.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

12 Reacties

  1. Het staat erg leuk maar ik houd meer van praktisch :)

  2. Super leuk! Gave kleurtjes heb je gebruikt

  3. Oh wat ontzettend leuk!!!!!!!!!!!!!
    Het is dat ik m’n theepot eigenlijk niet gebruik, maar anderssssssss ;-)

  4. Ik vind het superdepuperdeolifanter leuk!

  5. Leuk hoor!! je bent helemaal in de haakmodus tegenwoordig…;-)

  6. Hij is leuk!!!!! Ik vind die granny dingen ook zo leuk…ik heb zelf een tisseubox houder van granny gemaakt…Ook heel leuk…

  7. geweldig he! haken is ook super om te doen. Ik vind hem té snoezig!
    ik heb geen theepot maar net wat iemand al eerder hier zei…. anders…. hihi

  8. Ik vind hem super!!! Ik heb een theepot, (gebruik hem nooit), maar wie weet krijgt hij ook nog eens zo’n jasje. :-)

  9. Lekker warm :)

  10. Hij is ontzettend leuk!!!! Houd je hem zelf? ;-) knuf! Nancy

  11. Wat ziet die theepot gezellig uit zo!! Helemaal leuk!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 558 andere volgers

